Gå til innhold

Anbefale ny skjerm

C0bra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestillt en IIyama 903DT 19" til 3500kr. Ser ut som en bra skjerm... Hvis den er så bra som det ser ut som, tror jeg jeg blir kjempefornøyd :D

Det er kanskje i dyreste laget, men den har du jo en stund lengere enn mye annet i datan. Dessuten er det ikke noe godt for øynene å kjøre en dritskjerm på 60Hz.

Lenke til kommentar

Skjermer er ofte slik at du får hva du betaler for!

Eizo skal være blandt de beste, så derfor koster de endel, de bruker Hitachi's shadow mask. Selv har jeg en Hitachi CM751ET, kostet 6500.- for 4-5 år siden da jeg kjøpte den, det er blandt de mest stabile skjermene jeg har hatt! Kan ikke se at den har blitt diffus noen plasser i bildet enda. :) *uhyggelig fornøyd*

Nå bygger jeg endel maskiner for venner og kjente, her rett før jul bestillte jeg en komplett pakke med en NEC 19" CRT Multisync V921 fra Komplett.no -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl

Jeg må si at den skjermen var verdt pengene!

Ha et Godt Nytt År!

Lenke til kommentar

Compaq 9500 (19 tommer) til veil pris 2400 fikk veldig bra kritikk i et av våre dateblad. Har lyst til å se den med egne øyne men her i byen er det selvfølgelig ingen som har fått den enda. Har ikke lyst til å kjøpe skjerm usett for om en skjerm er bra så kan den være så stygg at du må gjemme den om naboen stikker innom :lol::lol:

Lenke til kommentar

Har en Hyundai F910 som de selger for 2400 på psdata nå. Kjøpte den for nesten et halvt år siden for 2800 og er veldig fornøyd. Har også en Triview 1770T (samme som Sony CPD-203FT med trinitron) og liker meg i grunnen bedre foran Hyundaien. Kjører 1280*1024 100Hz nå, kjørte 1600*1200 85hz en periode og virket fint det.

Lenke til kommentar

Det blir kanskje ikke noe lettere å velge en skjerm, når hvert innlegg foreslår forskjellige merker :-?

Ved kjøp av skjerm, husk at du får som oftest hva du betaler for, les, sammenlign de forskjellige merker/produsenter og om du har mulighet, SE skjermen live.

På andresiden så finnes det mange bra skjermer i den prisklassen du nevner, dette kanskje fordi LCD skjermene er på innmarsj?

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...