Gjest ... :( Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja... overskriften sier det meste. Jeg tror det er runkinga gjennom flere år nå som har gitt meg en relativt skeiv penis. Har fått meg kjæreste, og det går greit å ha sex med henne, men det plager meg litt at penis er skeiv. Noen som har/har hatt samme problem? Kan en operasjon rette på dette? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja... overskriften sier det meste. Jeg tror det er runkinga gjennom flere år nå som har gitt meg en relativt skeiv penis. Har fått meg kjæreste, og det går greit å ha sex med henne, men det plager meg litt at penis er skeiv. Noen som har/har hatt samme problem? Kan en operasjon rette på dette? 8743464[/snapback] prøv å runk med andre hånden du... Axel Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Etter hva jeg har hørt skal det veldig mye skjevhet til før man opererer det... Kan sjekke om jeg finner noen kilder... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Onani fører ikke til skevhet, er vel naturlig? 141414141414 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Etterhvert som kroppen vokser så vokser også penis, og dermed kan også dens "skavanker" komme mer frem i lyset. Skjev penis er mye mer vanlig enn rett så om den ikke er VELDIG skjev og du ikke har problemer med den (mer enn vanlig ) så er det ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen har skeiv nese, andre har skeiv tiss.. slik er det bare! Ingen er skapt helt symetriske Lenke til kommentar
Crex Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen har skeiv nese, andre har skeiv tiss.. slik er det bare! Ingen er skapt helt symetriske 8745048[/snapback] jo! jeg er det neida:P til påenget: det er mange som har skjev penis, det er intet problem, men har du skjev penis før onani eller bare etter? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Høres ut som Peyronies. Oprasjon er eneste utvei men skal visst være rimelig trygt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mange har skjev penis, og det skyldes ikke at du runker. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fredrik_* Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Mange har skjev penis, og det skyldes ikke at du runker. Er det noen som har skjev penis uten at den er stiv også ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Mange har skjev penis, og det skyldes ikke at du runker. Er det noen som har skjev penis uten at den er stiv også ? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fredrik_* Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Mange har skjev penis, og det skyldes ikke at du runker. Er det noen som har skjev penis uten at den er stiv også ? Ja. går det an å få den rett igjen ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kanskje med operasjon, men det er ein heilt normal tilstand. I ekstreme tilfeller kan det gje problemer. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Normalen er faktisk en vinkling til venstre, hvorfor? ikke godt å si.. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det kunne jo vært interessant å sammenligne hvilken vei penis skjever sammen med hvilken hånd som hilser på sjanten hos en gruppe menn. Kanskje er det noe i det? Skjevhet er nok naturlig, men onani kan kanskje hjelpe til/ødelegge litt i tillegg. Skjevhet kan jo som nevnt opereres ved ekstreme tilfeller, men hvor mye som er ekstremt aner jeg ikke. Det blir vel opp til den enkelte, altså når samleie blir vondt/vanskelig. Er skjevheten høyre/venstre eller opp/ned (i mangel på bedre retningsangivelse)? Eller kanskje både og? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 spørsmålet er da, siden de fleste er høyrehendte og penis henger som oftest mot venstre. er det sånn at om du runker med høyre hånd, heller den mot venstre, og vis versa? undersøkelse trengs Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Skeiv penis is the shit...! Bare spør kjerringa.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå