Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skjev penis etter onani

Gjest ... :(

Anbefalte innlegg

Gjest ... :(

Ja... overskriften sier det meste. Jeg tror det er runkinga gjennom flere år nå som har gitt meg en relativt skeiv penis. Har fått meg kjæreste, og det går greit å ha sex med henne, men det plager meg litt at penis er skeiv.

Noen som har/har hatt samme problem? Kan en operasjon rette på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja... overskriften sier det meste. Jeg tror det er runkinga gjennom flere år nå som har gitt meg en relativt skeiv penis. Har fått meg kjæreste, og det går greit å ha sex med henne, men det plager meg litt at penis er skeiv.

Noen som har/har hatt samme problem? Kan en operasjon rette på dette?

8743464[/snapback]

prøv å runk med andre hånden du...

Axel

Lenke til kommentar

Etterhvert som kroppen vokser så vokser også penis, og dermed kan også dens "skavanker" komme mer frem i lyset.

Skjev penis er mye mer vanlig enn rett så om den ikke er VELDIG skjev og du ikke har problemer med den (mer enn vanlig :D ) så er det ingenting å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Noen har skeiv nese, andre har skeiv tiss.. slik er det bare! Ingen er skapt helt symetriske

8745048[/snapback]

jo! jeg er det :)

neida:P til påenget:

det er mange som har skjev penis, det er intet problem, men har du skjev penis før onani eller bare etter?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Guest_Fredrik_*
Mange har skjev penis, og det skyldes ikke at du runker.

Er det noen som har skjev penis uten at den er stiv også ?

Ja.

går det an å få den rett igjen ?

Lenke til kommentar

Det kunne jo vært interessant å sammenligne hvilken vei penis skjever sammen med hvilken hånd som hilser på sjanten hos en gruppe menn. Kanskje er det noe i det? Skjevhet er nok naturlig, men onani kan kanskje hjelpe til/ødelegge litt i tillegg.

Skjevhet kan jo som nevnt opereres ved ekstreme tilfeller, men hvor mye som er ekstremt aner jeg ikke. Det blir vel opp til den enkelte, altså når samleie blir vondt/vanskelig.

Er skjevheten høyre/venstre eller opp/ned (i mangel på bedre retningsangivelse)? Eller kanskje både og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...