xxm0rtyque Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hallo. Skulle gjene funnet ut hva lydkortet mitt heter for noe jeg.. Så jeg kan få lastet ned en driver! Noen som vet om ett program for å finne ut hva det heter for noe? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) SIW Klikkeklikke Du kan også høyreklikke på volumikonet nede til høyre, og velge "Justere egenskaper for lyd". Så går du til fanen "Lyd", og ser der. Endret 30. mai 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det siste funker vel kun hvis driverne er installert.... Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du har rett i det. Jeg tenkte ikke så langt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det PCI-kort eller innebygd på hovedkort? er det pci så kan du jo bare se på selve kortet, men det sier seg jo selv i grunn. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Har funnet det ut nå.. Var ett ADI SoundMax AC97 Takk likevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå