mamama Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Relativt gammelt bilde, tatt med mitt Nikon D70 med Sigma 105mm macro og blender 2.8. Det er tatt på akvariet i Bergen. Jeg er særs mottakelig for kritikk på bildene mine som kan sees på www.madsmaurstad.no - kontakt meg via kontaktskjemaet der eller her Endret 30. mai 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
jammi Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Horribel redigering etter min smak.. Noe sier meg at originalen er super; kan vi få se? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Horribel redigering etter min smak.. Noe sier meg at originalen er super; kan vi få se? 8743139[/snapback] Har ikke originalen her, dessverre Angående redigeringen så er det en smakssak, noen har kjøpt det og hengt det opp, andre har ment som du. Personlig synes jeg det kler uttrykket til selen, men som sagt; en smakssak. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Horribel redigering etter min smak.. Noe sier meg at originalen er super; kan vi få se? 8743139[/snapback] Har ikke originalen her, dessverre Angående redigeringen så er det en smakssak, noen har kjøpt det og hengt det opp, andre har ment som du. Personlig synes jeg det kler uttrykket til selen, men som sagt; en smakssak. 8743256[/snapback] Stemmer det Et typisk smakssak-bilde Lenke til kommentar
licnep Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Konge dette asså, likte det veldig godt. Eneste syns at du kunne "vanne" ut den grønne og røde overgangen på sidene, var litt for kraftige. Ellers er redigering og særlig fargene helt toppers. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Horribel redigering etter min smak.. Noe sier meg at originalen er super; kan vi få se? 8743139[/snapback] Jeg må si meg enig med Jammi her Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Horribel redigering etter min smak.. Noe sier meg at originalen er super; kan vi få se? 8743139[/snapback] Jeg må si meg enig med Jammi her 8745360[/snapback] Samme her, det virker veldig overdrevent "glatt", og jeg synes ikke noe særlig om fargene. Men det er som du sier en smaksak, og jeg har veldig sansen for svært mange av de andre bildene du har i portfolioen din Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Likte ikke redigeringen, men et flott bilde uansett. Skulle gjerne likt å se originalen om du hadde fått den fisket frem. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Likte dette her jeg, det er kanskje noen spaker det har vært dratt litt hardt i, og det er kjipt hele huet ikke er i fokus, men liker helheten. Godt å endelig se et "overredigert" vannbilde som ikke bare er nok en ¤%& dråpe Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er veldig fint, men redigeringen får det til å se datalagd ut, ikke overdriv effekten! Lenke til kommentar
mamama Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Det er veldig fint, men redigeringen får det til å se datalagd ut, ikke overdriv effekten! 8748270[/snapback] Igjen, veldig subjektivt om man liker bildet eller ikke. For noen er det overdrevet bruk av softing, for andre er det noe å ha på veggen. Meninger fra folket er uansett bra Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Likte ikke dette bildet så altfor godt, litt vel mye redigert for min smak. Men likte en del av bildene på siden din. Den bildeserien "Uke" var genial Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tøft bilde, veldig 80-90 talls da, hadde passet godt inn i pastellstua over den rosa skinnsofaen;) Lenke til kommentar
mamama Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Tøft bilde, veldig 80-90 talls da, hadde passet godt inn i pastellstua over den rosa skinnsofaen;) 8753253[/snapback] Wooh, back to the 80's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå