Gå til innhold

Henry Lee - en sel :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Horribel redigering etter min smak.. Noe sier meg at originalen er super; kan vi få se? :)

8743139[/snapback]

Har ikke originalen her, dessverre :( Angående redigeringen så er det en smakssak, noen har kjøpt det og hengt det opp, andre har ment som du. Personlig synes jeg det kler uttrykket til selen, men som sagt; en smakssak.

Lenke til kommentar
Horribel redigering etter min smak.. Noe sier meg at originalen er super; kan vi få se? :)

8743139[/snapback]

Har ikke originalen her, dessverre :( Angående redigeringen så er det en smakssak, noen har kjøpt det og hengt det opp, andre har ment som du. Personlig synes jeg det kler uttrykket til selen, men som sagt; en smakssak.

8743256[/snapback]

Stemmer det :) Et typisk smakssak-bilde ;)

Lenke til kommentar

8743139[/snapback]

Jeg må si meg enig med Jammi her

8745360[/snapback]

Samme her, det virker veldig overdrevent "glatt", og jeg synes ikke noe særlig om fargene. Men det er som du sier en smaksak, og jeg har veldig sansen for svært mange av de andre bildene du har i portfolioen din :)

Lenke til kommentar

Likte dette her jeg, det er kanskje noen spaker det har vært dratt litt hardt i, og det er kjipt hele huet ikke er i fokus, men liker helheten.

Godt å endelig se et "overredigert" vannbilde som ikke bare er nok en ¤%& dråpe ;)

Lenke til kommentar
Det er veldig fint, men redigeringen får det til å se datalagd ut, ikke overdriv effekten!

8748270[/snapback]

Igjen, veldig subjektivt om man liker bildet eller ikke.

For noen er det overdrevet bruk av softing, for andre er det noe å ha på veggen.

Meninger fra folket er uansett bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...