novell Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei! Har en mobil med Windows Mobile opr.sys. Mobilen har ikke Wlan, kun bluetooth. Kan jeg med denne mobilen koble meg på mitt trådløse nettverk hjemme og dermed surfe "gratis"? Hva trenger jeg evt av utstyr? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 dette her er interessant for meg også, så henger med på her Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Skulle tro at det holdt med bluetooth på PC og en proxyserver eller muligens en bridge mellom bluetooth og ethernet om det er mulig. Endret 30. mai 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
novell Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hvordan gjøres dette? Er ikke noen super pcguru, så forsto ikke helt hva du mente... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Les her om proxy via bluetooth: http://www.golb.org/?itemid=825 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå