Gå til innhold

IE win browser på mac

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det finnes en IE test browser, slik at jeg kan teste sidene mine i IE, uten å spørre andre på IRC, MSN osv.

Det fungerer ikke med IE 5 for Mac

Nei. har ikke Intel Mac.

Mvh Einar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg gjør er å bruke Crossover og innstallere Internet Explorer på den for å teste sidenene mine. Crossover koster penger though, men funker ganske greit. I tillegg kan du kjøre ganske mange andre Windows programmer der om du ønsker :)

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Hehe, tenker meg ikke om lenger! Mine PowerPC dager er forbi, så jeg tenker ikke på slikt lenger.. Sorry :)

Ellers -kan- du jo bruke Virtual Machine for å kjøre Windows på den.

Argh.... Jeg vet om en side hvor man skriver inn adressen på siden din, og du får tilbake ørten screenshots fra ørten forskjellige OS. Husker bare ikke navent eller adressen...

Edit: http://browsershots.org/ :w00t:

edit2: Fjernet noe...

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Den har jeg hvist om leenge, bare det at når jeg lager hjemmeside, så fungerer den ikke optimalt. For det første tar den evig lang tid, og hvis det er en feil, så må jeg teste flere ganger for å få det riktig. Det er rett å slett ikke egnet til det jeg skal ha...

Men, takk for svar!

Lenke til kommentar

1. Emulere - Nei takk

2. Har bare Win på skolen :p

3. Ja gjerne!!

Gidder ikke bruke opp penga på en ny mac, særlig når min er 1 år powermac g5. Noe som vil kjøpe den? :p

Endret av Einar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...