xxexx Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som er medlem/har vært medlem i KRIK? Krosten Idrettskontakt! Noe positiv/negativt å si? Hvordan foregår den greia? Jeg bor i Trondheim og går i 9. klasse. Alt om KRIK vil jeg vite:D Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 "Gym+Jesus" ser ut til å være greia, i alle fall i følge http://www.krik.no/ . Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg var med på det når jeg gikk i 7ene. Det var som en gymtime, bare med en liten propaganda spredene gudstjeneste i midten. Lenke til kommentar
rtr Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kristen Idrettskontakt ønsker å bevare, inspirere og vinne idrettsfolk til kristent liv *spy* Finn deg noe bedre, det er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mange kristne toppidrettsutøvere har jo sluttet med idretten sin fordi arrangementene var på søndager, eller fordi gud ville at de skulle bruke kreftene sine et annet sted. Den godeste Kaka på Milan har jo nærmest fått dispensasjon fra Gud i det høyeste til å få spille fotball på den betingelsen at han sprer guds ord fra fotballbana... Men KRIK, er forsåvidt helt greit bortsett fra jesus. Var med på noe slikt en gang, men tror lederen gav blanke i jesus, kan i hvert fall ikke huske noe religiøst, det var helt greit for meg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kristen*spy* Finn deg noe bedre, det er alt jeg har å si. 8743966[/snapback] Hvis det er alt du har å si, så ta deg en bolle. Ta deg en bolle og kveld deg på den. Finn deg noe bedre si, det er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
rtr Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis det er alt du har å si, så ta deg en bolle. Ta deg en bolle og kveld deg på den. Finn deg noe bedre si, det er alt jeg har å si. 8748059[/snapback] En bolle til meg, og en bolle til deg. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis det er alt du har å si, så ta deg en bolle. Ta deg en bolle og kveld deg på den. Finn deg noe bedre si, det er alt jeg har å si. 8748059[/snapback] En bolle til meg, og en bolle til deg. 8748145[/snapback] haahhahhah den lo jeg av:P nei, hvis du har lyst til å ha religion blandet inn i gymmen, så er da dette perfekt? hvis du ikke er så fan av religion så burde man holde seg unna. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Synes det er noe sprøyt uansett jeg.. Religion skal være noe du tror på og som er der for å hjelpe deg gjennom livet, ikke brukes som det brukes i dag, nemlig å slåes sammen med alt mulig som er populært for å tjene penger. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Bare husk å legge igjen banneordene hjemme. De fleste utrykker seg gjerne med banneord om de bommer eller lignende, og det tror jeg lederene ikke synes noe om. Lederene vi hadde under komfirmasjonsmøtene likte iallefall ikke det. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dette var det beste alternativet vi fikk i konfirmasjonstiden Var enten dette,ren leirtype eller noe kortull. Jeg som er glad i idrett skjønte fort hvilken det ble Var møte en gang i uken hvor man spilte fotball,volleyball og snakket litt i en pause mellom dem. Ikke noe prakkende eller overdrevent snakk. Så var det en leir i Bø i sommerferien hvor man velger en aktivitet man vil drive med. Så KRIK syns jeg er et godt valg for de som skal konfirmeres men ikke vil gjøre det på den standard kjedelige måten. Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg er kristen, så jeg syns bare det er fint emd den religiøse delen. Skifter det liksom aktivitet fra gang til gang? Fotball en dag, volleyball en annaen dag osv? Noen som vet noe om KRIK i Trondheim? Mange folk? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg er kristen, så jeg syns bare det er fint emd den religiøse delen. Skifter det liksom aktivitet fra gang til gang? Fotball en dag, volleyball en annaen dag osv? Noen som vet noe om KRIK i Trondheim? Mange folk? 8757515[/snapback] Sånn vi gjorde det hadde vi fotball,sandvolleyball(inne) og innebandy om hverandre. Er nok ikke helt det samme i Trondheim men noen lignende aktiviteter er det nok. Man gjør også andre ting som KRIK legger opp til.vi hadde tur med kajakk,rapellering osv. Du kan vel bare søke på KRIK Trondheim og se hvordan tilbudet er? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er vel ganske sikkert at det er KRIK i Trondheim. Det er det ihvertfall veldig mange plasser i Norges land. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Informasjon om KRIK i Trondheim Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er det banneforbud når man spiller fotball? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Haha! Tøft med rødt kort og folk går for å skjelle ut dommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå