Gå til innhold

KRIK! Kristen Idrettskontakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange kristne toppidrettsutøvere har jo sluttet med idretten sin fordi arrangementene var på søndager, eller fordi gud ville at de skulle bruke kreftene sine et annet sted.

Den godeste Kaka på Milan har jo nærmest fått dispensasjon fra Gud i det høyeste til å få spille fotball på den betingelsen at han sprer guds ord fra fotballbana...

Men KRIK, er forsåvidt helt greit bortsett fra jesus. Var med på noe slikt en gang, men tror lederen gav blanke i jesus, kan i hvert fall ikke huske noe religiøst, det var helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Kristen

*spy*

Finn deg noe bedre, det er alt jeg har å si.

8743966[/snapback]

Hvis det er alt du har å si, så ta deg en bolle. Ta deg en bolle og kveld deg på den.

Finn deg noe bedre si, det er alt jeg har å si.

Lenke til kommentar
Hvis det er alt du har å si, så ta deg en bolle. Ta deg en bolle og kveld deg på den.

8748059[/snapback]

En bolle til meg, og en bolle til deg.

Lenke til kommentar

8748059[/snapback]

En bolle til meg, og en bolle til deg.

8748145[/snapback]

haahhahhah den lo jeg av:P

nei, hvis du har lyst til å ha religion blandet inn i gymmen, så er da dette perfekt? hvis du ikke er så fan av religion så burde man holde seg unna.

Lenke til kommentar

Bare husk å legge igjen banneordene hjemme. De fleste utrykker seg gjerne med banneord om de bommer eller lignende, og det tror jeg lederene ikke synes noe om. Lederene vi hadde under komfirmasjonsmøtene likte iallefall ikke det.

Lenke til kommentar

Dette var det beste alternativet vi fikk i konfirmasjonstiden :p Var enten dette,ren leirtype eller noe kortull. Jeg som er glad i idrett skjønte fort hvilken det ble :p

Var møte en gang i uken hvor man spilte fotball,volleyball og snakket litt i en pause mellom dem. Ikke noe prakkende eller overdrevent snakk.

Så var det en leir i Bø i sommerferien hvor man velger en aktivitet man vil drive med.

Så KRIK syns jeg er et godt valg for de som skal konfirmeres men ikke vil gjøre det på den standard kjedelige måten.

Lenke til kommentar

Jeg er kristen, så jeg syns bare det er fint emd den religiøse delen.

Skifter det liksom aktivitet fra gang til gang? Fotball en dag, volleyball en annaen dag osv?

Noen som vet noe om KRIK i Trondheim? Mange folk?

Lenke til kommentar
Jeg er kristen, så jeg syns bare det er fint emd den religiøse delen.

Skifter det liksom aktivitet fra gang til gang? Fotball en dag, volleyball en annaen dag osv?

Noen som vet noe om KRIK i Trondheim? Mange folk?

8757515[/snapback]

Sånn vi gjorde det hadde vi fotball,sandvolleyball(inne) og innebandy om hverandre. Er nok ikke helt det samme i Trondheim men noen lignende aktiviteter er det nok.

Man gjør også andre ting som KRIK legger opp til.vi hadde tur med kajakk,rapellering osv.

Du kan vel bare søke på KRIK Trondheim og se hvordan tilbudet er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...