xxexx Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som er medlem/har vært medlem i KRIK? Krosten Idrettskontakt! Noe positiv/negativt å si? Hvordan foregår den greia? Jeg bor i Trondheim og går i 9. klasse. Alt om KRIK vil jeg vite:D Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg var med i det før jeg konfirmerte meg. Det var kjempeartig det=) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har vært med på et par tre treninger. Mest for det sosiale sin skyld. KRIK bestod av noen timer med idrett, og en kort andakt på slutten. Sluttet fordi en hardbarket hedning som meg ikke likte Jesus-propagandaen. Har du mye venner som går der, er det vært å være med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg gikk noen år på KRIK. Anbefales Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Må nå kunne ha idretts "leik" eller morro med flere idretter uten å måtte blande Jesus inn i bildet! Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Det fins da tusenvis av tilbud med idrett uten Jesus! Jeg syns det er fint med slike tilbud jeg:) Så får de som ikke liker det bare holde seg unna... Lenke til kommentar
KRIK_medlem Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hallais! KRIK e veldig mye. Prøve å oppsummere det litt:) Lokallags-treninger er kanskje det mest grunnleggende i KRIK, hvor en driver idrett og lek og har en andakt i midt i treningen. Hadde det veldig gøy med lokallagstreninger selv i mange år i Sandnes, og tror veldig mange har det utrolig kult på lokallagstreninger. Anbefales varmt (!) hvis du har et lokallag i nærheten av deg. Ellers har KRIK to svære ungdomsleirer om sommeren og en svær rundt nyttår, pluss en god del forskjellige mindre turer og weekender. Arena for 16 år og oppover er i august Kristiansand, og er en fest av en leir med ca 1000 deltagere og 300 ledere. Action som er for ungdomsskolen er i slutten av juni (25.-29.) i Bø i Telemark og har ca. 950 deltagere og 300 ledere. Dette er også en fest av en leir. Er selv med som leder på disse leirene og ser veldig tydelig at deltagerne digger det. Explore som er leiren rundt nyttår er i Lillehammer og har rundt 1000 deltagere den og. Generelt er det idrett og møter det går i om dagene. En velger mellom rundt 30 aktiviteter når en melder seg på, og får instruksjon i disse hver dag i løpet av leiren, ca. 2-3 timer dagen. Ellers er det telt-liv på sommerleirene, mens på Explore bor en i Håkonshallen (tror det er det den heter). Ellers er det som sagt møter hvor det er taler som kort sagt går på Jesus, på tro, og på livet (kanskje ikke så lett å si det kort sagt, egentlig:). KRIK står for tre sentrale verdier: Idrettsglede, Trosglede og Livsglede. Og jeg personlig digger KRIK flatt nettopp fordi dette ikke blir tomme ord i denne organisasjonen. Anbefaler KRIK på det vaaaaaaaaarmeste! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Fint tilbud, men har aldri vært medlem selv. Vi hadde et flott Jesus-fritt opplegg som ble arrangert av foreldre, dugnadsbasert. Noen foreldre var fotballtrenere, andre var ansvarlige for økonomisk drift og basarer o.l. Der hadde vi fotball, håndball, innebandy, "Leik og fart i gymsalen" ( ) og diverse andre ting. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg var med der i år og det var gøy det. Kanskje litt kjedelig undervisningshelg med mange timer undervisning og sang hver dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå