Gå til innhold

CdROM har blitt borte, pacard bell easynote r6727d


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et problem med cd-romen min på min Pacard Bell EasyNote r6727 d. Den vises ikke i Min datamaskin, og jeg får da ikke lest cder/dvder. Når jeg setter inn en cd begynner cd-romen å bråke, noe jeg tar som et tegn på at den leser disken, men ingen ting mer skjer.

 

Jeg har ikke formatert, og jeg tror heller ikke at jeg har slettet noe jeg ikke burde ha slettet...

 

Hva kan være feil? Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da må du sende den inn, cd'rommet er ikkje skikkelig koblet til koblingen inne i pc.

men kan du dra ut cd rommet ?

8759897[/snapback]

 

tror nok jeg sender den inn da gitt, vet ikke hvordan jeg skal få den ut og plugga den i, thank you :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
da må du sende den inn, cd'rommet er ikkje skikkelig koblet til koblingen inne i pc.

men kan du dra ut cd rommet ?

8759897[/snapback]

 

tror nok jeg sender den inn da gitt, vet ikke hvordan jeg skal få den ut og plugga den i, thank you :cool:

8779651[/snapback]

 

 

jeg har det samme problemet med en ny dell dimension 6400. mamma fikk den gjennom jobben. vi har hatt den i 1 uke. har ikke hatt cd rommen på min datamaskin. men i går kveld kom den plutselig. så jeg skulle instalere et spill. med flere cder. n¨år jeg skulle sette i cd nummer 3, så gikk ikonet bort igjen om den ville ikke lese cd, må jeg sende den inn? eller er det noe jeg kan gjøre??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...