Gå til innhold

Yet another flower ^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..Kanskje litt standard. Og ikke særlig orginalt. Men poster det uansett..

8742810[/snapback]

Kanskje det bare er meg, men personlig surner jeg litt når jeg ser noen starte en billedkritikkpost på denne måten, og det synes jeg litt mange her på Akam gjør! I de fleste andre kreative fora jeg er med i er det en selvfølge at man ikke bare legger ut ting for å ha gjort det. At det kreves en viss innsats og arbeid fra trådstarter, noe du har gjort i dette tilfelle.

Ikke svert din egen tråd med denslags- fortell oss heller hvordan du kom frem til resultatet, hva du tenkte når du fanget motivet og valgte utsnitt, om du synes du fikk til det du ønsket.

Jeg synes bildet er fint- og der ligger også kanskje noe av problemet- det er pent.. blomsterbilder skal liksom være det.. Men når man har sett blomsterbilder på 100ogørtene gangen skulle man også en gang i blandt ønske seg noe spenstig/annerledes. Du har gjort et forsøk med et litt trangere og bredere utsnitt en det mange typisk bruker- det er flott, og synes det hjelper med å fremheve det hvite mot bakgrunnen. Jeg kunne ønske meg litt mer av kronbladets struktur- du har pushet det veldig langt med tanke på utbrenthet- hvite blomster er tricky sånn sett.

Som sagt skulle jeg sikkert ønske dette var noe mer en enn fint bilde av en fin blomst..

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg dette bildet ble svert fint. Og jeg er meget fornøyd. Men jeg regnet med at var det dere ville si, "orginalt, og liksom ikke noe nytt"

Derfor sa jeg det liksågjerne selv..

Når det gjelder de to utbrendte delene og lite detaljer på kronbladene.

Det med lite detaljer på kronbladene, det var meningen. Jeg ville liksom få et glatt preg over det. Det ble kanskje litt i overkant. Det er vanskelig å forklare, men håper dere forstår.

Og hvis jeg skal gjøre noe med det må jeg redigere hele bildet på nytt. Jeg glemte å lagre det som psd fil.

Og et lite sprøsmål: Hvordan forhindre utbrendthet? Det er veldig vanskelig på en hvit blomst hvor soler skinner bare på noen få plasser. Og spesielt etter redigering. Men det var fortsatt utbrendt på orginalen.

Takk for kritikk.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...