danjohan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bestilte i sta denne Kenwood KVT-729DVD er den bra? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bestilte i sta denne Kenwood KVT-729DVD er den bra? 8742656[/snapback] Hvorfor bestiller du først, og så spør rett etterpå om det er bra? .... Uansett blir du nok godt fornøyd med kenwood sine dvd spiller.. Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Bestilte i sta denne Kenwood KVT-729DVD er den bra? 8742656[/snapback] Hvorfor bestiller du først, og så spør rett etterpå om det er bra? .... Uansett blir du nok godt fornøyd med kenwood sine dvd spiller.. 8742734[/snapback] Hehe, si det du.. Jeg kan jo avbestille lissom hvis den er dårlig Lenke til kommentar
Defus Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Akkurat det der tror jeg er en veldig dårlig strategi. Lenke til kommentar
smalltowngangster Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 den er ikke dårlig, så tror du slipper å avbestille. men neste gang spør du kanskje først! kanskje noen har andre spillere i prisklassen som er berde f.eks.. men 3linjeutganger på 5v og godt med tilkoblingsmuligheter, tror jeg du vil bli godt fornøyd med denne Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 den er ikke dårlig, så tror du slipper å avbestille. men neste gang spør du kanskje først! kanskje noen har andre spillere i prisklassen som er berde f.eks.. men 3linjeutganger på 5v og godt med tilkoblingsmuligheter, tror jeg du vil bli godt fornøyd med denne 8751019[/snapback] Ja trur selv det er en god ide gitt Okaj, da er det håp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå