aldrimerforum Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 (endret) d Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hæ? Har du tillsatt parfyme til pepsi max siden du sier det Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Morsomt, Kjetil Laura... Morsomt indeed. Ps: Pepsi Max smaker hore enten du heller parfyme oppi den eller ikke, så jeg tror ikke du skal klage... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 ...yrkeskvinne... Ja, er vi ikke glade i den effektive sensureringen er på hw? yrkeskvinne = h0re Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 hvorfor smaker pepsi max'en min parfyme...eller noe annet rart..?Kanskje fordi det er en pepsi max?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 ...yrkeskvinne... Ja, er vi ikke glade i den effektive sensureringen er på hw? yrkeskvinne = h0re Har ikke det problemer eg med sensuren til hw. Skriver normale ord eg jimmy :wink: Lenke til kommentar
IRQ1 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 eyy Hoveskot..sikker på at da ikkje er deg da e noke gale md... hugse mg sant? ehehe stakan frå klassen din i fjor... hehe du får ha det kjekt md pepsien din, skal nett bort og hente ein coke frå kjøleskapet mitt... -I Lufta!- Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det er nok deg det er noe galt meg. Ikke sant "kjeks i lomma"? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 En Pepsi Max som smaker rart burde etter min fornuft smake bedre enn vanlig Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 (endret) 222 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
pegg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 hore ja, ikke no galt med det eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå