Szmekken Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nå er det vel noen som kommer i strupen på meg og sier at grafikken kan være begge deler, gjennomført og realistisk. Men nei, det synes ikke jeg. 8745347[/snapback] Hva med Metal Gear Solid serien? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Selvsagt kan grafikken være både realistisk og gjennomført samtidig. Men ellers er jeg helt enig med deg, Bear^. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Eller du kan kjøpe en komponent kabel til under 100-lappen her. Har hørt fra andre at den er omtrent like bra som den fra Nintendo. 8746728[/snapback] Har begge sjøl, og eg kan ikkje si at eg såg noen forskjeller mellom de to. Kabelen fra Nintendo virker dog litt meir solid og er litt lengre. Men no har eg ikkje gått inn for å sammenligne disse to heller. Flyttet Wii over på vanlig TV tilbake med RGB-kabel kort tid etter Nintendo komponent kabelen kom i hus hehe. Endret 31. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Som et av de bedre spillene fra forrige generasjon. Spillet finnes jo også på GC med samme grafikk. 8744659[/snapback] Kødder du? er det samma grafikk på GC ? Jeg har jo GC... Da trenger jeg ikke wii da ! Det må vel vært litt bedre grafikk på wii? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Wii-versjonen støtter 16:9 og 480p. Foruten dette er spillene så og si helt like med tanke på grafikk. Personlig liker jeg Wii-versjonen mye bedre grunnet utrolig bra kontroll. Kjøper du en Wii, får du jo en maskin med mange utrolige kommende titler. Som for eksempel neste Zelda. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva med Metal Gear Solid serien? 8746754[/snapback] Utaler meg ikke om spill jeg ikke har spillet, dog har aldri had sansen for MGS serien heller. Selvsagt kan grafikken være både realistisk og gjennomført samtidig. Men ellers er jeg helt enig med deg, Bear^. 8746821[/snapback] Selvsagt, men jeg føler ikke at det går hand i hand. Når man streber etter realistisk grafikk og lysetting ender det somregel med noen småfeil her og der, som døde piksler her, en liten feil der etc. Da kaller jeg det ikke gjennomført grafikk vis den inneholder feil. Det er mye lettere å lage gjennomført grafikk uten feil vis du ikke higer etter siste skrik men heller kjører det litt "safe" og lager grafikken litt under HWen ment på å kjøre denne grafikken. Det er da mye lettere å få alt til å kjøre uten feil og grafikken blir mer gjennomført. Dette er dog min mening og ikke noe annet Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Grafikken er omtrent som PS2 grafikk. spiller med komponent kabel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Syns personlig syns eg Wii ser lite godt ut på HDTV, komponent eller ei. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Min Wii er for moro og selskaps moro. Det er ofte at det ender opp med at en fest blir om til en "Wii-fest". Dette er noe PS3 og 360 ville aldri klart. Hadde noe started PS3 i en fest vill gutta satt der og spilt, og damene vill dratt. Wii holder alle fasinert og har det moro. Damene elsker den. Men det er bare min meining da. Jeg er ikke så begeistret i arcade spill som konsoller tilbyr. Selv "rpg" spill der er noe arcade møkk. PC er for grafikk, og så å si alt annet. PS3/360 er oppskrytt. Nei, PCer er forsatt best på spill. Men som sakt, Wii er flatt ut moro. Ang- Zelda så er grafikken temmelig bra faktisk. Spillets stil er jo "tegneserie" aktig, dem har ikke forsøkt å lage en visuel rå realistisk verden. For en eller annen grunn så tror folk at det er det som er meiningen med spill.... Zelda er noe av det kjekkaste jeg har spilt på konsoll. Morsom og gøy. Sånn skal det gjøres! Nå gleder meg fælt til Super Mario Galaxy! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Huff nei,. hadde Zelda gått bort fra å vere semi-anime inspirert og over på meir "realistisk", hadde alt rett og slett gått idass og fortsatt videre igjennom avløpet og langt faen til sjøs. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Selv tenker jeg på super grafikk som super underholdning Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Selv tenker jeg på super grafikk som super underholdning 8750596[/snapback] Med andre ord: En DVD eller Blue-Ray spiller er underholdning nok for Herr Toska, veldig god grafikk Zelda TP er det eneste spillet jeg har fått tårer i øynene av grunnet grafikken, jeg snakker her om det fantastiske vannet. Resident Evil 4 imponerer meg fortsatt mer enn Gears of War. Oblivion er utrolig vakkert, men det fungerer ikke like godt i bevegelse som Zelda. Zelda TP er i en klasse for seg selv på Wii grunnet bevegelseskontrollerne og 16:9, eneste fordel til Gamecube er at du kan rotere kameraet med C-stikka. Endret 31. mai 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Selv tenker jeg på super grafikk som super underholdning 8750596[/snapback] Med andre ord: En DVD eller Blue-Ray spiller er underholdning nok for Herr Toska, veldig god grafikk Haha, for en latterlig konklusjon å trekke :!: Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Selv tenker jeg på super grafikk som super underholdning 8750596[/snapback] Med andre ord: En DVD eller Blue-Ray spiller er underholdning nok for Herr Toska, veldig god grafikk Haha, for en latterlig konklusjon å trekke :!: 8752140[/snapback] Sorry :!: er nok i "slenge ut humor ingen andre enn meg selv skjønner" humør idag Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg syns ikke grafikken var sånn veldig revolusjonerende, men det er ett OK spill. Jeg vil nok tørre å påstå at Zelda - The ocarina of time er 100 ganger bedre da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 TP greidde aldri å fremme den samme gode, virkelig gode følelsen OOT presterte. Men da gav spillet meg ein ny opplevelse,TP gir meg ikkje dette. For all del, kanon bra spill! Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 TP greidde aldri å fremme den samme gode, virkelig gode følelsen OOT presterte. Men da gav spillet meg ein ny opplevelse,TP gir meg ikkje dette. For all del, kanon bra spill! 8752838[/snapback] OOT er det klart beste console spillet som noen gang er gitt ut Ingen over, Ingen ved siden... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er litt tvilsom på om jeg tenker korrekt, og velger dermed å spørre om det her. Vil Nintendo Component Cable gi ett bedre bilde enn den vanlige kabelen som følger med i esken? Når det gjelder grafikken til Zelda har jeg aldri blitt slått i bakken, det er ikke som en følge av at det har en tegneseriestil. Det er ypperlig at de har den stilen over grafikken. Men selv på vår families 21" TV virker grafikken altfor pikslete. Men det har vel mer med TVn å gjøre enn med Wii. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tolker eg deg rett sitter du på ein vanlig TV? Da må du ha RGB-kabelen. Utrolig forkjeller i bildet med denne. Bedre klarhet i bildetmbedre farger og rett og slett så bra du kan få det på vanlig TV. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har en vanlig "gammeldags" TV og kabelen som fulgte med, og Zelda ser helt fint ut der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå