Henry9 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvordan er grafikken på Zelda til Wii ? Jeg har hørt og sett at grafikken til Wii ikke akkurat er super bra .. Hvordan er den på Zelda ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Spillet har klart den beste grafikken på Wii til no. Men spillet pirker på ingen måte i lakken på Wii hardwaren, da spillet ser nøyaktig likt ut på GC forsåvidt. veldig flotte omgivelser og brettdesign i superklassen. Altså på det artistiske scorer det MAX. Veldig pent spill spør du meg Endret 30. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Wii er en konsoll som satser på underholdning(både i selve spillet, og i de revolusjonerende kontrollerene). Selv tenker jeg på super grafikk som super underholdning, men Nintendo deler tydligvis ikke samme syn. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Svært bra Zelda-grafikk. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Har akkurat kjøpt meg PS3.. Men vil ha Wii, da kan jeg spille Zelda som er jævlig kult Hvor liten er Wii i forhold til PS3 ? Noen som har et bilde? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 For å si det enkelt og greit: Lydeffekter, musikk, atmosfære og art-direction -> terningkast 6. Grafikk -> Terningkast 4. Synes faktisk grafikken var ganske fet når du var inne i twilight realm. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så kan du også skaffe deg en ekstra kabel slik at du får litt mer crispy grafikk, siden zelda er litt blurry, du ser forskjellen når du plugger i kabelen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hvor mye koster sånn Kabel sånn Ca? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Komplett har kabelen "Nintendo Wii Component Video Cable" for 400 kroner. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Ok... Da trur jeg at jeg kjøper med en sånn kabel Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 hva er det kuleste på Zelda (WII) da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) hva er det kuleste på Zelda (WII) da? 8742924[/snapback] Spillet i sin helhet Nei men man kommer rett og slett ikkje utenom fiskinga Så deilig å avslappenda att Endret 30. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hele spillet er deilig å spille, mange gåter som tar deg ei LANG stund å løse hvis du ikke bruker guider, noe som du ikke må bruke. Ellers så kommer ikke jeg på noe som utmerket seg. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Wii skal jo klare ganske god grafikk, den har jo etter det jeg har hørt hakket bedre grafikk enn den første xboxen, og det er ganske ok når man ser på f.eks halo eller doom3 f.eks Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Zelda: Twilight Princess er et av de peneste spillene jeg har sett med tanke på grafikk. Ja, jeg er bortskjemt med polygonperler på Xbox 360 som er utrolige med tanke på teknisk avansert grafikk, men Twilight Princess er utrolig vakkert sett fra et artistisk ståsted. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Wii er en konsoll som satser på underholdning(både i selve spillet, og i de revolusjonerende kontrollerene).Selv tenker jeg på super grafikk som super underholdning, men Nintendo deler tydligvis ikke samme syn. 8742657[/snapback] Amen! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Som et av de bedre spillene fra forrige generasjon. Spillet finnes jo også på GC med samme grafikk. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Twilight Princess er et veldig pent spill, i alle fall om man tenker i andre baner enn polygoner og HDR og all den tekniske smørja der. Jeg har alltid sagt at Twilight Princess er 100 ganger penere grafisk enn oblivion, mye grunnet at grafikken til TP føles mer fulkommen til spillets stemning og atmosfære. Ingen ting er overlatt til tilfeldigheten og alt passer inn som hånd i hanske. Men så er jo jeg en "olding" slik sett, som ikke bryr meg om millioner polygoner og milliarder lysetinger som må kjøre samtidig for at stearinlyset på bordet skal fliker realistisk. Jeg krever god, gjennomført grafikk, fremfor teknisk avansert grafikk som viser rynkene i en manns ansikt men har like god historie som å høre på Grandpa Simpson fortelle om sine "interesange" historie fra andre verdenskrig. Nå er det vel noen som kommer i strupen på meg og sier at grafikken kan være begge deler, gjennomført og realistisk. Men nei, det synes ikke jeg. Når fokuset settes på å rendre best mulig grafikk, ender man opp med et spill med noen slapper piksler her, noen texturer der som ikke faller inn naturlig etc. Det kalles ikke gjennomført grafikk, det kalles slapt arbeid. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Minner meg om Doom 3, alle snakket om hvor pent og bra grafikk det hadde, så jeg tok å fyte opp demoen. Grått og brunt er ikke det jeg kaller pen grafikk. Gjelder forsåvidt Quake 4 og, er ikke like opptatt av oppløsning og polygoner og slike ting som da jeg var 14. Z:TP er det peneste spillet jeg har sett. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Komplett har kabelen "Nintendo Wii Component Video Cable" for 400 kroner. 8742814[/snapback] Eller du kan kjøpe en komponent kabel til under 100-lappen her. Ikken en offisiell kabel, men jeg har den selv og er fornøyd. Har hørt fra andre at den er omtrent like bra som den fra Nintendo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå