Gå til innhold

Grafikken på Zelda (wii)

Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet har klart den beste grafikken på Wii til no. Men spillet pirker på ingen måte i lakken på Wii hardwaren, da spillet ser nøyaktig likt ut på GC forsåvidt. veldig flotte omgivelser og brettdesign i superklassen. Altså på det artistiske scorer det MAX.

Veldig pent spill spør du meg :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
hva er det kuleste på Zelda (WII) da?

8742924[/snapback]

Spillet i sin helhet :)

Nei men man kommer rett og slett ikkje utenom fiskinga :)

Så deilig å avslappenda att :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Zelda: Twilight Princess er et av de peneste spillene jeg har sett med tanke på grafikk.

Ja, jeg er bortskjemt med polygonperler på Xbox 360 som er utrolige med tanke på teknisk avansert grafikk, men Twilight Princess er utrolig vakkert sett fra et artistisk ståsted.

Lenke til kommentar

Twilight Princess er et veldig pent spill, i alle fall om man tenker i andre baner enn polygoner og HDR og all den tekniske smørja der. Jeg har alltid sagt at Twilight Princess er 100 ganger penere grafisk enn oblivion, mye grunnet at grafikken til TP føles mer fulkommen til spillets stemning og atmosfære. Ingen ting er overlatt til tilfeldigheten og alt passer inn som hånd i hanske.

Men så er jo jeg en "olding" slik sett, som ikke bryr meg om millioner polygoner og milliarder lysetinger som må kjøre samtidig for at stearinlyset på bordet skal fliker realistisk. Jeg krever god, gjennomført grafikk, fremfor teknisk avansert grafikk som viser rynkene i en manns ansikt men har like god historie som å høre på Grandpa Simpson fortelle om sine "interesange" historie fra andre verdenskrig.

Nå er det vel noen som kommer i strupen på meg og sier at grafikken kan være begge deler, gjennomført og realistisk. Men nei, det synes ikke jeg. Når fokuset settes på å rendre best mulig grafikk, ender man opp med et spill med noen slapper piksler her, noen texturer der som ikke faller inn naturlig etc. Det kalles ikke gjennomført grafikk, det kalles slapt arbeid.

Lenke til kommentar

Minner meg om Doom 3, alle snakket om hvor pent og bra grafikk det hadde, så jeg tok å fyte opp demoen. Grått og brunt er ikke det jeg kaller pen grafikk.

Gjelder forsåvidt Quake 4 og, er ikke like opptatt av oppløsning og polygoner og slike ting som da jeg var 14. Z:TP er det peneste spillet jeg har sett.

Lenke til kommentar
Komplett har kabelen "Nintendo Wii Component Video Cable" for 400 kroner.

8742814[/snapback]

Eller du kan kjøpe en komponent kabel til under 100-lappen her.

Ikken en offisiell kabel, men jeg har den selv og er fornøyd. Har hørt fra andre at den er omtrent like bra som den fra Nintendo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...