Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?  

1 079 stemmer

1. 1. Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

• Tanga
      186
    • Hipsters
      618
    • Truse
      75
    • G-string
      202

Anbefalte innlegg

Du skjenner på jentene slik at de kaller undertøyet sitt hotpants, Mr. Olsen?

Jeg syns hotpants/hipsters er mest sexy. Tror dette er fordi det ofte har greit utseende, og gjør at man ikke ser alt. Og da lurer man jo selvfølgelig på hva som lurer seg bak, eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skjenner på jentene slik at de kaller undertøyet sitt hotpants, Mr. Olsen?

Jeg syns hotpants/hipsters er mest sexy. Tror dette er fordi det ofte har greit utseende, og gjør at man ikke ser alt. Og da lurer man jo selvfølgelig på hva som lurer seg bak, eller noe.

9081240[/snapback]

Skjenner/kjenner, learn to live with it! :D

Lenke til kommentar

Liker tanga, jeg. Og truse, faktisk. En truse er liksom litt "søtt", gir liksom en kosestemning. Tanga syntes jeg er fantastisk fordi det fremhever hoftene, gjør at de ser rundere ut, og hvis jenten i tillegg har en fin bak, ja.. Da er jeg solgt. :wee:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Husker jeg begynte med string da jeg var 12.. lol... hehe.. Det var liksom in! "Alle" brukte jo det.. Men det er jo praktisk å da, syns ikke det er så fint med trusemerke på buksa.. nei, huff!!

9194555[/snapback]

Men det kan vel ikke være mer konfortabelt?

Lenke til kommentar

Hvis undertøyet skal fort av så er det veldig greit med tanga. Det går under kjoler, skjørt og tettsittende bukser...men om du kjører på med en romantisk aften der du tar deg god tid til å kle av deg så er det bedre med hipster. Det føles mer komfortabelt ut og det er mer sensuelt syns jeg. Både tanga og hipster er sexy, men på hver sin måte.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...