Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?  

1 079 stemmer

1. 1. Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

• Tanga
      186
    • Hipsters
      618
    • Truse
      75
    • G-string
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kom til å tenke på en ting i dag når jeg var på stranden..

Først var det moderne med undertøy som var komfortabelt, gjerne kjempestore underbukser. Så ble den mindre og mindre, og mer sexy.. Tilslutt omtrent en tråd. Så har utviklingen snudd.. men det er fortsatt sexy undertøy, bare at det skjuler mer. Slik var det også med strandtøy.. Før var one-pieces og badedrakt hot, men etter hvert ble det toppløs og smal truse/tanga/g-string som var sexy. Nå er det mer truse og topp som gjelder, samt shorts.. Det virker som om det hele har blitt snudd.. ? man skulle jo tro at med den utviklingen ville det vært UT med undertøy (og badetøy) nå?

Da må man spørre, why?  :hmm:

8829408[/snapback]

Fordi moter går i bølger? Ting går opp og ned? Skjønner ikke helt at det er så veldig overraskende må jeg innrømme.

AtW

Lenke til kommentar

Ja, det går i bølger - som moter gjør. På første halvdel av 80-tallet solte nesten alle jenter seg toppløs. Da var tonen: "Jeg må vel også få lov å få sol på hele (over)kroppen?" og veldig få sa noe annet. Det var ikke oss gutta imot heller... :p

Hvis man ser i en annen tråd her på forumet, som handler om toppløshet, ser man at holdningene er helt forskjellige i dag.

Vanskelig å si hva det kommer av at moter og holdninger skifter sånn fra dag til dag, men jeg har en teori om at et viktig aspekt er at når noen med sosial innflytelse begynner å si noe, sprer det seg fort.

F.eks. er det i USA nå en trend at jenter fra high school avlegger sølibatløfte overfor sine venner. Det blir altså en sosial kontroll og sanksjoner (utfrysning fra vennekretsen) hvis man bryter løftet. Er dette en ting som frister norske jenter på gymnasnivå? Jeg tror ikke det, og det må vel forklares med kulturforskjeller bl.a. Men poenget er at der borte var det noen som begynte med det og de andre fulgte opp, bl.a. for ikke å stå alene med andre holdninger. Slike ting kan være sterke, selv om de er underbevisste.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

okei, fant bilde av hotpants betegnet av Hennes og mauritz.

post-101796-1182537298_thumb.jpg

Så dere kan sammenligne det med hipsers.. Men det ligner jo masse da, bare at hipsters henger mer på hoftene (hip-ster) :)

Derfor velger jeg ikke å ta det med i undersøkelsen.

Go hipsters! :w00t:

Lenke til kommentar

Apropos, jeg ser at jeg også glemte å begrunne svaret mitt da jeg sa at jeg likte tanga best. Sorry about that, men her kommer i hvertfall hva jeg mener.

Jeg liker at trusekanten kommer høyt, over hoftekammen, slik at hoftene trer tydeligere frem. Runde hofter er flott, synes jeg, og "tangasnoren" (hva kaller man trusestrikken på en tanga forresten?) rammer dem inn på en måte som fremhever den runde formen. Dessuten er nakne rumpeballer sexy når man ser jenta bakfra.

Lenke til kommentar
Klart string og tanga er best! :love:

8931013[/snapback]

Men hvorfor syns du det? Les første post ;)

8935576[/snapback]

Jeg syns det fordi da syns alt litt mer. Og om enden er god, er det enda bedre :)

Har egentlig ikke et bedre svar på hvorfor. Det er bare min personlige mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må bare si dette: Hipster er undertøy, hotpants er ekstremt korte jenteshorts.

8869610[/snapback]

Må ikke være det? Får man ikke hotpants i undertøysversjon og?

8870475[/snapback]

Hvis ikke hipsters er hotpants i undertøyversjon, så er jeg offisielt forvirret.

8872677[/snapback]

Hotpans og hipsters er meget likt.

Jentene jeg skjenner kaller iallefall undertøyet sitt for hotpans.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...