Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?  

1 079 stemmer

1. 1. Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

• Tanga
      186
    • Hipsters
      618
    • Truse
      75
    • G-string
      202

Anbefalte innlegg

Ei i klassen går kun i slike hipsters, og hun bader i slike også, og så skader det ikke at hun har norges beste former! :w00t:  :dribble:

8836626[/snapback]

PICS....or it did not happend :roll:

8837650[/snapback]

Ord. Vi krever bilder. Fram med mobilen neste gang dere skal ha gym!

8840946[/snapback]

Vi skal på tur i morgen med skolen, og får bade (Om været er ok) ;)

Kanskje jeg skal spørre henne om hun vil moddelere mens jeg trener på studiofotografering. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv foretrekker jeg minst mulig skille da, så det sier seg selv at jeg ikke går i shorts.. :innocent:  men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange jenter som bruker surfeshortser og slik? det er jo en gutte-ting..

8829489[/snapback]

Altså, for sin egen del, så burde dem jo ha minimalt på, med tanke på det du sier, mer sol på kroppen, mindre skille. Dessuten, så vil jo vi andre se litt kropp når det endelig er blitt sol og varmt.

8829538[/snapback]

Du får ta på deg bikini del du istede da :)

Burde være likt ; Liker du at jenter barberer seg bart, og du vil ikke, så blir det feil ; Likt her. Jeg nekter å gå i speedo-badetruse, selvom jentene hyptotetisk hadde likt at jeg viste fram halve ræva mi, men jeg vil ikke det.

Lenke til kommentar
Selv foretrekker jeg minst mulig skille da, så det sier seg selv at jeg ikke går i shorts.. :innocent:  men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange jenter som bruker surfeshortser og slik? det er jo en gutte-ting..

8829489[/snapback]

Altså, for sin egen del, så burde dem jo ha minimalt på, med tanke på det du sier, mer sol på kroppen, mindre skille. Dessuten, så vil jo vi andre se litt kropp når det endelig er blitt sol og varmt.

8829538[/snapback]

Du får ta på deg bikini del du istede da :)

Burde være likt ; Liker du at jenter barberer seg bart, og du vil ikke, så blir det feil ; Likt her. Jeg nekter å gå i speedo-badetruse, selvom jentene hyptotetisk hadde likt at jeg viste fram halve ræva mi, men jeg vil ikke det.

8852690[/snapback]

Ettersom jeg har forstått, så har du missforstått litt, siden Speedo er noe av det mest usexye man kan kle på seg som gutt (av badetøy) :)

Lenke til kommentar

Små, søte truser på små, søte jenter.

Vel, ikke så små da, men... eh :p

Vel, uansett, "eksen" brukte truser, pirra meg så usannsynlig mye mer enn kvinnfolk i g-string og tanga.

Søstersen vralter rundt i hipsters dagen lang, så de er ikke noe jeg liker noe særlig heller.

Nei, ja til flere jenter i truse! :D

Lenke til kommentar
Små, søte truser på små, søte jenter.

Vel, ikke så små da, men... eh :p

Vel, uansett, "eksen" brukte truser, pirra meg så usannsynlig mye mer enn kvinnfolk i g-string og tanga.

Søstersen vralter rundt i hipsters dagen lang, så de er ikke noe jeg liker noe særlig heller.

Nei, ja til flere jenter i truse! :D

8865602[/snapback]

second that! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...