Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?  

1 079 stemmer

1. 1. Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

• Tanga
      186
    • Hipsters
      618
    • Truse
      75
    • G-string
      202

Anbefalte innlegg

Det er rart hvordan den utviklingen går, g-streng gikk fra å være det populære valget, til å bli det 12-åringer begynner å bruke for å vise at de er voksen. Jeg ser ihvertfall på bittesmå strenger/tangaer som en typisk ungdomsskole/videregående greie, og ikke noe man finner i jenter litt opp i årene. Det er som silkeboksere på gutter, ikke like kult når man er eldre. =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er som silkeboksere på gutter, ikke like kult når man er eldre. =D

8786723[/snapback]

Auu.. vonde minner fra når jeg var "kul".

Du har forsåvidt ganske rett med det andre også, selv om string og tanga er ganske sexy.

Sånne sexy truser (som vist på bilde i første post og lignende) er også ganske fine, men hipster er raw. ;)

Lenke til kommentar
Hmm.. truse? Kjenner du mange som bruker det da? Trodde tanga og g-string var mest brukt jeg, men da tok jeg jammen feil.. hehe :whistle: 

Det er vel en trend som er i ferd med å dø ut..

8786628[/snapback]

nei, veldig få som bruker truse.. tror det er mer eldre damer som bruker det, noe som gjør at det plutselig ikke blir så fint lenger :p

men tror flere og flere jenter bruker boxer, men vet ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Hmm.. truse? Kjenner du mange som bruker det da? Trodde tanga og g-string var mest brukt jeg, men da tok jeg jammen feil.. hehe :whistle: 

Det er vel en trend som er i ferd med å dø ut..

8786628[/snapback]

nei, veldig få som bruker truse.. tror det er mer eldre damer som bruker det, noe som gjør at det plutselig ikke blir så fint lenger :p

men tror flere og flere jenter bruker boxer, men vet ikke hvorfor...

8788856[/snapback]

joda.. det er den stygge bjørn borg bokser tullet.. huff.. Det er vel in for tia, men det er bare lamt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Hotpants er jo det hotteste! Er jo en grunn til at det heter det, så hipsters fikk min stemme! :)

Men beste på ei fine dame er jo om hun er truseløs! :D

Lenke til kommentar
Hotpants er jo det hotteste! Er jo en grunn til at det heter det, så hipsters fikk min stemme! :)

Men beste på ei fine dame er jo om hun er truseløs! :D

8789230[/snapback]

hehe.. tullegutt ;)

Så på den linken oivind_dahle eller hvem det var la ut.. STYGG truse!! Så ut som et bind!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på en ting i dag når jeg var på stranden..

Først var det moderne med undertøy som var komfortabelt, gjerne kjempestore underbukser. Så ble den mindre og mindre, og mer sexy.. Tilslutt omtrent en tråd. Så har utviklingen snudd.. men det er fortsatt sexy undertøy, bare at det skjuler mer. Slik var det også med strandtøy.. Før var one-pieces og badedrakt hot, men etter hvert ble det toppløs og smal truse/tanga/g-string som var sexy. Nå er det mer truse og topp som gjelder, samt shorts.. Det virker som om det hele har blitt snudd.. ? man skulle jo tro at med den utviklingen ville det vært UT med undertøy (og badetøy) nå?

Da må man spørre, why? :hmm:

Lenke til kommentar
Selv foretrekker jeg minst mulig skille da, så det sier seg selv at jeg ikke går i shorts.. :innocent:  men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange jenter som bruker surfeshortser og slik? det er jo en gutte-ting..

8829489[/snapback]

Ja, det er de shortsene jeg mener. Altså, for sin egen del, så burde dem jo ha minimalt på, med tanke på det du sier, mer sol på kroppen, mindre skille. Dessuten, så vil jo vi andre se litt kropp når det endelig er blitt sol og varmt. For all del, mange som bare skal ha på seg store shorts, men enkelte vil man jo helst se i noe litt mer avslørende.

Lenke til kommentar
Selv foretrekker jeg minst mulig skille da, så det sier seg selv at jeg ikke går i shorts.. :innocent:  men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange jenter som bruker surfeshortser og slik? det er jo en gutte-ting..

8829489[/snapback]

Det er ikke alle jenter som er like glade i å vise seg frem, uansett kroppsfasong. Jeg synes ikke det er rart at mange jenter foretrekker shorts foran en liten bikini. Dessuten kan det se bra ut også, med shorts og bikinitopp. Tror dette er en grei løsning for mange, både trendy og komfortabelt på en gang :) Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Ei i klassen går kun i slike hipsters, og hun bader i slike også, og så skader det ikke at hun har norges beste former! :w00t:  :dribble:

8836626[/snapback]

PICS....or it did not happend :roll:

8837650[/snapback]

Ord. Vi krever bilder. Fram med mobilen neste gang dere skal ha gym!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...