Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?


Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?  

1 079 stemmer

  1. 1. Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

    • Tanga
      186
    • Hipsters
      618
    • Truse
      75
    • G-string
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og undertøyet passet på hennes voksne kropp. Personlig synes jeg ikke jenter i aldersgruppen jeg går etter ser bra ut i sånt.

8760469[/snapback]

Hva var feil med det da? Jeg må si at jeg skjønner svært lite hvorfor det der skal være "voksen" undertøy :hrm:

Lenke til kommentar
Og undertøyet passet på hennes voksne kropp. Personlig synes jeg ikke jenter i aldersgruppen jeg går etter ser bra ut i sånt.

8760469[/snapback]

Hva var feil med det da? Jeg må si at jeg skjønner svært lite hvorfor det der skal være "voksen" undertøy :hrm:

8762244[/snapback]

Ok, så jeg sa jeg mislikte noe du tydeligvis eier. Hvis det er en trøst så er du eldre enn de jentene jeg går etter. ^^

Lenke til kommentar
Ok, så jeg sa jeg mislikte noe du tydeligvis eier. Hvis det er en trøst så er du eldre enn de jentene jeg går etter. ^^

8762348[/snapback]

Ja det stemmer at jeg har sånt undertøy. Men har no virkelig hatt den type undertøy i mange år.. Så skjønner fremdeles ikke hva du mener.. Er det Snoopy bh'er du liker da eller? :p

 

Og vi er no virkelig like gamle.. Går du mange år ned?

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Småstor forskjell på Snoopy-undertøy og det som ble vist, med en 40-åring som modell. ^^

 

At vi er like gamle gjør deg for gammel for meg.

8762364[/snapback]

Du, som jente har jeg god kontroll på hva som er på undertøys markede.. Og det er pga av det jeg ikke skjønner hva du ser etter når blonder er for gammelt for deg..

 

Og slapp helt av, gutter som er like gamle som meg som liker jenter som er mange år yngre enn meg, har ingen sjangse uansett..

Lenke til kommentar
Jeg tviler ikke på at du vet hva du snakker om, men hvitt undertøy med blonder er kjedelig. ^^

8762449[/snapback]

Det skal du jo selvfølgelig få lov til å mene..

Men er det da fargen du reagerer på? Hadde f.eks. det samme undertøyet i svart vært noe annet?

Lenke til kommentar
Sannsynligvis. Hvitt undertøy er noe jeg alltid har forbundet med en innstilling om at idag skal jeg ikke vise meg frem til noen. Bestemortruser, bh/truse som ikke matcher og hvitt undertøy blir rett og slett litt kjedeligere.

8762489[/snapback]

Da skjønner jeg :)

Ikke skjønner jeg hvorfor du syns det, men det for heller være :p hehe..

 

Personlig syns jeg hvit undertøy kan være svært delikat og pent. Så lenge det er ordentlig hvit og ikke grått.. hehe..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...