Gå til innhold

Hjelp med kjøp av Vista og PC

Anbefalte innlegg

Skal nå kjøpe en "Multicom Compal IFL90+ 15.4" WSXGA+ GeForce® 8600M GT 512MB Santa Rosa" med en Intel Core 2 Duo T7500 2.20GHZ 4MB Cache, 100GB SATA 7200RPM 2.5", 2GB minne DDR2 667MHz SO-DIMM, Intel® Turbo Memory 1GB, Innebygd bluetooth osv. :thumbup:

Det jeg lurer på er om denne pc'en kan ta et Vista ultimate 64-bit operativsytem?

Prisen er også 12 760,- uten operativsystem. Er dette en bra pris? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om prisen er bra skal jeg ikke uttale meg om siden de eneste prisene jeg ser om dagen er forhandlerpriser på jobben. vet lite om hva ting koster ute i en butikk. Men lappen skal finfint klare å kjøre Vista ultimate 64 bit. du har jo en veldig sprek maskin der med et godt skjermkort, sprek prosessor og godt med minne. tror du vil ha pc en god stund om du går for å legge penger i den der :)

*kjører samme specs som deg nesten. har litt mer her, men det du har er MER enn nok til alt du vil :D*

Lenke til kommentar
Om prisen er bra skal jeg ikke uttale meg om siden de eneste prisene jeg ser om dagen er forhandlerpriser på jobben. vet lite om hva ting koster ute i en butikk. Men lappen skal finfint klare å kjøre Vista ultimate 64 bit. du har jo en veldig sprek maskin der med et godt skjermkort, sprek prosessor og godt med minne. tror du vil ha pc en god stund om du går for å legge penger i den der :)

*kjører samme specs som deg nesten. har litt mer her, men det du har er MER enn nok til alt du vil :D*

8742755[/snapback]

Takk for svar! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...