Gå til innhold

Noen som husker navnet?


kevve

Anbefalte innlegg

Hei, husker når jeg var på LAN en gang, fikk jeg et program av en kompis, der jeg kunne skrive inn navnet(og/eller ip, husker ikke) på en hvilken som helst datamskin på det LANet, og enda jeg ikke var admin, skrudde den pcen jeg skreiv navnet(eller ip) til seg av.

Og den stakkaren som eide pcen skjønte jo ingen verdens ting:P

 

Noen som veit hva programmet heter, og hvor det eventuelt kan lastes ned/skaffes?

 

På forhånd takk;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger bare å bruke cmd, du lager foreksempel en komando, tror det var noe med Shutdown-s-t eller no, også skreiv du ip eller navn på en av pcene så fikk de opp en melding om at de hadde 20 sek igjen til den ble skrudd av, og de kan ikke gjøre noe med det.

 

Noe som også er morsomt er jo å lage bat filer med Notisblokka.

Skriv foreksempel noe som:

ECHO OFF

ECHO@ A TROJAN VIRUS HAS INFECTED YOUR PC!

ECHO@ DELETEING ALL YOUR DATA. PRESS ENTER TO CANCEL!

PAUSE

ECHO@ YOU SELECTED TO DELETE ALL YOUR DATA, ARE YOU SURE? YES/NO

PAUSE

DIR/ALL

RESTART NOW? Y/N

PAUSE

SHUTDOWN -S

 

Tror det var noe sånt no :p også lagrer du det som foreksempel Internet Explorer.bat og legger den på skrivebordet, også forandrer du ikon så nestemann som skal inn på internet får seg et lite sjokk :D

 

Bare å søke på batch på google så tror jeg det skal komme opp en del

Lenke til kommentar
Du trenger bare å bruke cmd, du lager foreksempel en komando, tror det var noe med Shutdown-s-t eller no, også skreiv du ip eller navn på en av pcene så fikk de opp en melding om at de hadde 20 sek igjen til den ble skrudd av, og de kan ikke gjøre noe med det.

8743412[/snapback]

 

Hmm, noen som veit mer om denne komandoen man kan bruke i cmd?

Skal gjøre litt spikk fra min pc, så da gidder jeg ikke over å legge en shutdown snarvei på skrivebordet hans :p(det er morro på skolens pcer;D).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...