StefanDahl Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Bli en xp2000 opplåst av seg selv på alle nforce2 kort...?? Lenke til kommentar
Raz Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Håper du mener opplåst :=) Tror det kun gjelder xp cpu'er med den siste versjonen av thoroughbred kjernen. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Bli en xp2000 oppløst av seg selv på alle nforce2 kort...?? Går ut i fra du mener opplåst,det er kun prosessorer med T-bred kjernen som blir det.Hadde selv en Xp2000 men kjøpte meg en 1800+ med T-bred kjernen siden jeg var for lat til å låse den opp selv. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 nei, du må nok "binde sammen" L1 broene med el-lakk. husk ha ta lim u hullene :| Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 sorry...! :oops: mener opplåst! men jeg har ikke peiling på åssen jeg skal gå frem og bimde sammen L1 bruene! så da trenger jeg hjelp.. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Du finner en guide på overklokking.no på hvordan du går frem,hvis jeg ikke husker feil. Her er den. http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...king/index.html Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Modifying A 133 Fsb T-bred B Into 166 Fsb - Link til annet forum Solution for Running High FSB on NF7-S with 333FSB CPU's Link til annet forum Den øverste skal jeg gjennomføre nå snart...brokobble litt i CPU sokkelen...blir samme om man brokobbler der eller kobbler sammen L3 bridge..men det er mere snakk om L12 bridge, skal lese noe mere før jeg gjør noe...gidder ikke kline med sølvlakk og drit på selve CPU, nokk klinete med goop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå