Scott8 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei alle sammen! Lurer på om det er noe galt med meg jeg.... Kan begynne med å fortelle at jeg for 3 år siden ville gå ned i vekt. Jeg kuttet ut all sukkerholdig brus og potetgull ( all chips) Spiste ingen ting på to år! Dette var noe jeg drakk og spiste mye av.. Jeg var aldri smell feit, men veide ca 85 kilo da.. Begynnte raskt å gå ned i vekt, og sent i fjor var jeg nede i 67 kilo! Kan opplyse om at jeg er 1.78 høy. Folk ble bekymret, moren min, venner og familie lurte på om jeg var syk. De trodde jeg hadde spisefostyrrelser. Faktum er at jeg faktisk spiste mer nå enn tidligere. Bare sunnere. Spiste aldri frokost før, det gjør jeg alltid nå. Men Jeg føler at jeg har mye høyere matlyst nå enn før. Blir veldig fort sulten igjen. Får en merkelig guffen følelse i kroppen hvis jeg ikke har spist på en stund, litt blanding av slapp, skjelven, svimmel og tung i hodet. Var en periode også veldig svimmel hele tiden. Nå begynner jeg derfor å lure på om det er noe galt siden jeg ikke føler meg 100 prosent frisk. Kan til tider ha masse energi, og til tider slapp og utladet. Har derfor begynnt å spise masse sukker og fett igjen for å se om jeg går opp igjen i vekt, men det gjør jeg ikke. hmm, kan vel ikke ha fått en mye høyere forbrenning.. Har vært inne for et halvt år siden til legekontroll der de tok utvidet blodprøve, men alt var MEGET bra. Blodsukker, kolosterol, blodprosent osv... Noen som vet? Endret 30. mai 2007 av Scott8 Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tja, siden du spiste mer etter at du sluttet med dårlig mat, og spesielt det at du spiste frokost peker jo mot at du har fått bedre forbrenning. Spise ofte men lite = høy forbrenning. Spise sjeldent men mye om gangen = lav forbrenning (tykk ofte) Det kan jo være svaret enkelt og greit Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Det høres at du går mot et sunt liv, og er ikke farlig Vekttapet kan skyldes av Protein mangel p.g.a oppvekst/pubertet. Ellers må du spise mer kjøtt og vitaminer.. vaio Endret 30. mai 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Scott8 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Det høres at du går mot et sunt liv, og er ikke farligVekttapet kan skyldes av Protein mangel p.g.a oppvekst/pubertet. Ellers må du spise mer kjøtt og vitaminer.. vaio 8743161[/snapback] Jeg er 29 så puberteten er unnagjort Kjøtt spiser jeg mye av. Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke klarer å legge på meg igjen! Da jeg før hadde lett for å legge på meg.. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg er 29 så puberteten er unnagjort Kjøtt spiser jeg mye av. Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke klarer å legge på meg igjen! Da jeg før hadde lett for å legge på meg.. 8743798[/snapback] Oi, jeg misset noe? Beklager for mine antagelser... Du bør sjekke deg selv for hypertyrose. Hvor dramatisk er vekt tapet ditt? Perioder fra Kilo til kilo? vaio Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei alle sammen! Lurer på om det er noe galt med meg jeg.... Kan begynne med å fortelle at jeg for 3 år siden ville gå ned i vekt. Jeg kuttet ut all sukkerholdig brus og potetgull ( all chips) Spiste ingen ting på to år! Dette var noe jeg drakk og spiste mye av.. Jeg var aldri smell feit, men veide ca 85 kilo da.. Begynnte raskt å gå ned i vekt, og sent i fjor var jeg nede i 67 kilo! Kan opplyse om at jeg er 1.78 høy. Folk ble bekymret, moren min, venner og familie lurte på om jeg var syk. De trodde jeg hadde spisefostyrrelser. Faktum er at jeg faktisk spiste mer nå enn tidligere. Bare sunnere. Spiste aldri frokost før, det gjør jeg alltid nå. Men Jeg føler at jeg har mye høyere matlyst nå enn før. Blir veldig fort sulten igjen. Får en merkelig guffen følelse i kroppen hvis jeg ikke har spist på en stund, litt blanding av slapp, skjelven, svimmel og tung i hodet. Var en periode også veldig svimmel hele tiden. Nå begynner jeg derfor å lure på om det er noe galt siden jeg ikke føler meg 100 prosent frisk. Kan til tider ha masse energi, og til tider slapp og utladet. Har derfor begynnt å spise masse sukker og fett igjen for å se om jeg går opp igjen i vekt, men det gjør jeg ikke. hmm, kan vel ikke ha fått en mye høyere forbrenning.. Har vært inne for et halvt år siden til legekontroll der de tok utvidet blodprøve, men alt var MEGET bra. Blodsukker, kolosterol, blodprosent osv... Noen som vet? 8742456[/snapback] Oisann ... Neida, det at du føler deg slapp kan ha noe med at du spiser for lite karbohydrater. Dette er en av vår viktigste energikilder. Endret 30. mai 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå