Gå til innhold

Warhawk 20 min video. Bra kvalitet

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt Warhawk littegranne den siste uken og må bare si at jeg ble utrolig skuffet. Virker ikke å være annet enn en likblek Battlefield-kopi, dog med bedre flyve-elementer. Kontroller og det meste andre virker særdeles enkelt oppbygd, og grafikken var helt middelmådig.

Skuffet med andre ord.

8745561[/snapback]

Uffda, det hørtes ikke så positivt ut. :(

Men kunne du ikke fortelle mer? :)

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har spilt Warhawk littegranne den siste uken og må bare si at jeg ble utrolig skuffet. Virker ikke å være annet enn en likblek Battlefield-kopi, dog med bedre flyve-elementer. Kontroller og det meste andre virker særdeles enkelt oppbygd, og grafikken var helt middelmådig.

Skuffet med andre ord.

8745561[/snapback]

Hvordan har du greid det da det ikke er ferdig enda ?

Lenke til kommentar
OT...men jeg hadde aldri trodd AVANORE skulle bli AndrePS3

8742944[/snapback]

Tror jeg ikke på :tease:  Skal jævlig mye til for å få Avanore til å bytte religion tror jeg. :!:

8743001[/snapback]

Har da gjort helomvendig før han da :p Andre veien altså.

8743090[/snapback]

hehe, stussa på det der sjølv. Snakk om å snu på ei femtiøring.

Jaja.

Men tilbake til warhawk. Ser fett nok ut det. Men ikkje bra nok til at eg kjøper meg ny PS3. Blir Drake som gjer det :)

Lenke til kommentar
Forresten, han som spiller på den videoen suger som bare det.

8746173[/snapback]

Hahee, det slo meg og.

17min, og han er i et fly u 30sek, som han faktisk hopper ut av for å sloss mot folk på bakken.. wtf?! :D Noen form for rar taktikk der?

Lenke til kommentar

Synes WarHawk ser ut som et veldig artig multiplayerspill, et av de bedre faktisk. Ganske utrolig å se hva de har gjort med denne tittelen, fra den avføringen som ble vist på E3 i fjor.

det er også mange retards med mic, som ikke burde hatt det, men sånn er det vel med alle sånne spill ;o

Hehe, bare vent til brukermassen blir enda større - da treffer du mange retards, da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...