Litek89 Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Problemet mitt nå er at jeg skal i bryllup til min bror i Irland. For anledningen skal jeg få en (sjakket, vet ikke hvordan det skrives, men det utales slik). Tingen er at de trenger målene mine for å kunne kjøpe en slik til meg. Jeg kommer ikke før 8. juni pga. eksamen og bryllupet er 9. juni. Så å kjøpe en mens jeg er der er uaktuelt. Vi har målt alt av armlengder og sånt, men det som var ønsket fra den irske gjengen var om jeg kunne får størrelsen slik som hos Dressmann ol. så er det noen som vet hva B48 er i engelsk størrelse? Alle forslag er velkommen Endret 30. mai 2007 av Litek89 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Alle forslag er velkommen 8742218[/snapback] Hvis jeg ville vite dette så ville jeg kun hatt riktige forslag. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Om noen sier google ditt og google datt så prøver jo jeg heller det Prøver alt som kan gi meg et riktig svar tilslutt! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 http://www.onlineconversion.com/clothing_mens.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå