exmith2k Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei. Nettop kjøpt meg brukt pc. Starta opp, installert alt av nye drivere, men hver gang jeg gjør noe raskt på pcen, som f.eks å dobbelklikke på noe osv, så fryser pcen i 1 sekund, musikk stopper, mus stoppe, alt. Så forsetter den som normalt igjen. Hva kommer dette av =( ? Har: Amd Athlon 64 X2 4200+ 2 GB Ram Nvidia Geforce 7800 GTX Endret 30. mai 2007 av exmith2k Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det kan jo vere eit virus, men eg er ikkje heilt sikker. Gjeld det alle raske ting? Ta eit virussøk og eit søk med adaware. Det høyres kanskje litt absurd ut, men har du prøvd med ei anna mus? Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Det kan jo vere eit virus, men eg er ikkje heilt sikker. Gjeld det alle raske ting?Ta eit virussøk og eit søk med adaware. Det høyres kanskje litt absurd ut, men har du prøvd med ei anna mus? 8742544[/snapback] Har nå oppdatert bios, Windows update,spyware scan og Virus. Å problemet er der enda! Er ikke bare når jeg klikker på noe, er f.eks når jeg ser film, så plutselig begynner den å fryse i hytt å vær.. Fatter 0 ! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Da kan det hende en reinstallasjon med alle de nyeste driverne er løsningen. Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Da kan det hende en reinstallasjon med alle de nyeste driverne er løsningen. 8744081[/snapback] Jeg ville prøvd å ta ut en og en minnebrikke og prøve de i hverandres slotter, kan fort være det som er galt også?? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har du installert dual core optimizer fra AMD sine hjemmesider? Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Har du installert dual core optimizer fra AMD sine hjemmesider? 8744758[/snapback] Nei, er det noe jeg MÅ gjøre ? Har aldri hørt om det, heller ikke lest det.. Kan det ha noe med at pcen fryser i 1-2 sek, å da hakker det også.. Spilte nettop F.E.A.R også, da hakker det litt av og til når maskinen jobba ekstra godt.. Endret 30. mai 2007 av exmith2k Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det skal ikke ha noe med hakkingen å gjøre. Det gjør bare at du får bedre utnyttelse av prosessoren. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Hm da får jeg formatere.. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hm da får jeg formatere.. Se om det hjelper. 8746176[/snapback] PRøv det, hender det gjør underverker Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Prøvd med en annen mus da? Høres ut som det er musa eller rettere sagt kommunikasjonen mellom musa og PCen som det er noe galt med synes jeg Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tviler, siden han sier at alt stopper, inkl musikken. Hadde samme problem, tror også jeg har problemer med ramen min Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Prøvd med en annen mus da? Høres ut som det er musa eller rettere sagt kommunikasjonen mellom musa og PCen som det er noe galt med synes jeg 8799308[/snapback] Kan umulig være musa Den er ganske ny, å fungerer perfekt på alle pcer i huset ! Pcen min klikker ganske ofte, at ALT fryser helt, absolutt alt, å da må den restartes. Uten om dette så fryser den av og til i 1 sekund, inkludert virusprogram om jeg kjører det,musikken, kopiering osv. Alt. Tviler på det er musa, hørres mer ut som ram ja. Er det noen Ram Stress program jeg kan kjøre ? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Programmet heter Memtest86 Endret 9. juni 2007 av Vizla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå