Gå til innhold

Spørsmål om Tom Clancy spill

Anbefalte innlegg

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2; noen som vet når denne kommer til Norge? Jeg prøvde dette spillet (var muligens nummer EN, siden det er en stund siden) på Xbox 360 hos en kompis, var helt rått! Håper det er mye av det samme i nummer to også.

I tillegg, i forhold til Rainbow Six: las vegas - er det mye av samme spillmetoden, eller er rainbow six mer i retning at du styrer ett helt team? (noe ala rouge spear på pc i sin tid)

Rainbow Six har vel forøvrig heller ikke blitt lansert i norge enda? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2; noen som vet når denne kommer til Norge? Jeg prøvde dette spillet (var muligens nummer EN, siden det er en stund siden) på Xbox 360 hos en kompis, var helt rått! Håper det er mye av det samme i nummer to også.

I tillegg, i forhold til Rainbow Six: las vegas - er det mye av samme spillmetoden, eller er rainbow six mer i retning at du styrer ett helt team? (noe ala rouge spear på pc i sin tid)

Rainbow Six har vel forøvrig heller ikke blitt lansert i norge enda?  :hmm:

8742157[/snapback]

GR:AW 2 har vært ute noen måneder på 360... selv syns jeg det er mye bedre enn 1'ern!

Rainbow Six: Vegas har vel vært ute i ett halv år nå .. trur det er ute på PS3 også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...