.Lagrange. Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2; noen som vet når denne kommer til Norge? Jeg prøvde dette spillet (var muligens nummer EN, siden det er en stund siden) på Xbox 360 hos en kompis, var helt rått! Håper det er mye av det samme i nummer to også. I tillegg, i forhold til Rainbow Six: las vegas - er det mye av samme spillmetoden, eller er rainbow six mer i retning at du styrer ett helt team? (noe ala rouge spear på pc i sin tid) Rainbow Six har vel forøvrig heller ikke blitt lansert i norge enda? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 GRAW 2 har kommet ut allerede! Du er en leder sammen med tre andre, i begge spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Spillet er utsatt til August meiner eg, på PS3 altså. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2; noen som vet når denne kommer til Norge? Jeg prøvde dette spillet (var muligens nummer EN, siden det er en stund siden) på Xbox 360 hos en kompis, var helt rått! Håper det er mye av det samme i nummer to også. I tillegg, i forhold til Rainbow Six: las vegas - er det mye av samme spillmetoden, eller er rainbow six mer i retning at du styrer ett helt team? (noe ala rouge spear på pc i sin tid) Rainbow Six har vel forøvrig heller ikke blitt lansert i norge enda? 8742157[/snapback] GR:AW 2 har vært ute noen måneder på 360... selv syns jeg det er mye bedre enn 1'ern! Rainbow Six: Vegas har vel vært ute i ett halv år nå .. trur det er ute på PS3 også? Lenke til kommentar
Gjerviken Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) US: August 21, 2007 Europe: June, 2007 står det på ign.com Endret 30. mai 2007 av Knut aka RyDeR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tothegame oppgir august over hele linja. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sorry, jeg så ikke at dette var Sony forumet.. Bare gikk på Ubesvarte Innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå