Skogslik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hallo. Har netopp instalert auctioneerpack-4.0.0 addonen. Men trenger litt hjelp til hvordan man bruker den. Har instalert den og den skal virke. når eg er i AH, så trykker eg på scan på det eg vill scane, men hvordan ser eg ka eg bør kjøpa liksom? og kossen ser eg på ting ka eg kan få for det i Ah? :S Endret 30. mai 2007 av gas Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Etter du har scannet AH 3-4 ganger daglig i en ukes tid er den klar for "bruk". Du kan da stikke på Search Auctions og hive inn at du vil se auskjoner som du tjener minst 5g på, og har buyout. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Åja ok. så eg må liksom varme den opp først Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Den finner ut hva som er gode kjøp basert på tidligere priser. Så hvis du bare har hatt 1 scan aner den jo ikke om prisene den har funnet er høye eller lave. Så den er "brukbar" f.o.m. andre scan, men den er da veldig utsatt for scamming og ujevnheter. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 ok Så viss eg kjøper en ting som skal være bra kjøpt, så legger eg den ut for salg selv på AH da eller? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nei, så fort du kjøper den legger den seg automatisk ut igjen. Til en bedre pris. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Så du må ikke gå i posten og hente det du nettopp kjøpte?? Og så ligge den ut igjen manuelt..? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis du bruker en hacket versjon 4.0.0 kan du få problemer ettersom den ikke er ment å fungere med den nye patchen, anbefaler deg å laste ned 4.0.2 nå som patchen er ute. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 hm.. den la seg ikkje ut igjen for salg :S kansje fordi eg har 4.0.0? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Kanskje den funksjonen er fjernet da. Var det i en mod jeg brukte tidligere. ha meg unnskyldt Alt for lenge siden jeg spilte WoW nå. Endret 31. mai 2007 av jgrondal Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 hehe ok Men kjøpte en ting, og virket fint. fikk solgt den for 7g mer^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 :!: Har det vært slik før? Har aldri hørt at du slipper å springe til mail-boksen. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Trur nok du må hente det i mailen uansett åssen addonen er^^ Lite tips: Skriv /auctioneer load always så slipper du og gå til AH for og starte den etter du har logget inn hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå