Woundz Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg skal lage en liten og enkel Web- side.. Men jeg lurer på hvilket programmer dere anbefaler? Det skal ikke være så vanskelig da.. :wink: :wink: Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Her er det veldig mye å velge i mellom, men hvis du bare skal lage en enkel side så kan du f.eks. bruke MS FrontPage Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 notepad. Det ER det beste... ... så lenge du ikke har tenkt å skrive/lese kildekode. Bruk ihvertfall en ordentlig teksteditor om du skriver kildekode fra bunnen av (f.eks TextPad eller.no). Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Adobe GoLive, lettvint og kraftig - grafisk oppsett og lett å bruke sammen med annen piratkopiert programvare fra adobe (uhhm... sa jeg "piratkopiert"? Jeg mente lisensiert så klart - kjøpt på elkjøp Lenke til kommentar
Chiclins Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 hvis du absolutt skal ha en wysiwyg editor vil jeg anbefale Macromedia Dreamwaver MX. det funker kjempebra. Men det beste av alt er jo seff en god tekstiedditor, textpad er et meget bra valg. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Vil også anbefale Dreamweaver... Adobe GoLive fungerer også bra, men var hos meg for ustabil. Frontpage liker jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 bruk for guds skyld en editor som har syntax high-lightning. Homesite eller Dreamweaver er et godt valg for deg. Selv bruker jeg Maguma. Textpad og notepad..... ja jøss... Lenke til kommentar
erlber Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Macromedia Homesite er også en meget god editor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå