Gå til innhold

nVidia GF7600GT 256MB PCI-E, noen synspunkter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

375 W bør holde til X1950 Pro, men det er umulig å si sikkert uten mer informasjon om strømforsyningen (kapasitet på +12V) og resten av komponenter i maskinen.

8600 GT har små krav til strøm og er sånn sett et trygt valg, men så er ytelsen også en del dårligere.

Lenke til kommentar

Ok, har 2Gb ram minne, 320 gb harddisk om det hjelper:) Hadde et 6800 kort som alltid funket bra.. Bruker ikke pc'en til så mye krevende, er mye på nett og ser på biler, har vært noe cs-spilling. Men trenger jo et kort som klarer feks bilspill o.l.

Hvordan kan jeg skjekke annen info om pc'en? Er en standard dimension så..

Endret av Derbi-driver
Lenke til kommentar
Dette kortet ser også bra ut, men krever 450Watt..

8748671[/snapback]

Nei, det er ikke noe krav, bare en pekepinn som er ment for folk med ekstreme PCer eller veldig dårlige strømforsyninger. Kortet bruker ca. 65 W.

Hele maskinen din, med X1950 Pro, vil antakelig ligge i området 160 - 200 W. Det skulle ikke bli noe problem.

Lenke til kommentar

Skulle ønsket jeg kunne om oppgradering av dette like mye som jeg kan om motorer. Så 375W strømforsyner er for hele pc'en? Høres mer naturlig ut enn hva han på Dell fortalte meg..

Jeg har en sånn strømmåler som jeg bruker til diverse, om jeg måler strømmen med den ville vi kanskje klart å få eksakt tall på hvor mye strøm pc'en bruker. Prøvd det?

Endret av Derbi-driver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...