inaktiv000 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 På forsiden er det en link til Siste nyheter. Har sett at den forandrer seg litt, og gamle nyheter kommer opp igjen. Regner derfor med at det er siste nyhetsinnlegg det har blitt svart på som kommer opp. Er det ikke mer naturlig å ha siste førstepost i det aktuelle forumet som Siste nyhet? Hvis ikke vil jo gamle omdiskuterte saker få langt større oppmerksomhet enn nye og aktuelle saker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg er enig. Jeg vil også at tråden 'Nytt brukerstyrt modereringssystem' skal flyttes hit av den grunnen. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eller å enkelt gjøre om systemet slik at en admin bestemmer hvilken tråd som skal ligge der, eller å automatisere det slik at den siste tråden som ble opprettet blir brukt på forsiden, og ikke den siste tråden det ble svart i? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 å ha siste førstepost i det aktuelle forumet som Siste nyhet?8741920[/snapback] = å automatisere det slik at den siste tråden som ble opprettet blir brukt på forsiden, og ikke den siste tråden det ble svart i? 8750369[/snapback] Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 å ha siste førstepost i det aktuelle forumet som Siste nyhet?8741920[/snapback] = å automatisere det slik at den siste tråden som ble opprettet blir brukt på forsiden, og ikke den siste tråden det ble svart i? 8750369[/snapback] 8750775[/snapback] Eller, som tidligere, at en admin enkelt og greit bare krysser av for den tråden som skal vises som den nyeste.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Sier meg enig i at det kunne vært greit. Får høre med Ueland om det er mulig å gjenomføre, evt hva han har å si til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg