Cowboystrekk Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 https://prisguiden.no/product.php?p...4116#userReview Vurderer å kjøpe denne og bruke den som ekstern disk til min bærbare, men lurer på om min bærbare greier å gi den nok strøm via usb-portene til å drive den? Har litt dårlig erfaring fra tidligere med f.eks å lade mobil fra usb-port på bærbare. Har ikke tenkt å bruke den når jeg kjører på batteri. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Disken er jo laget for å kun gå på USB strøm, så jeg ser ingen grunn til at din bærbare ikke skulle klare å drive den helt fint (med mindre det er strømsparingsmodus til usb portene på den, noe som er ganske skjeldent og spesielt hvis du kun har tenkt til å kjøre den på strøm og ikke batteri) Lenke til kommentar
jpmid Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Denne disken er ekstremt kresen på USB-kabel. Den virker fint med den korte (ca 25cm) kabelen som følger med, men ikke med noen av de andre tre (lengre) mini-USB kablene jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå