kjejohan Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Vurderer å kjøpe creative ti4600-kortet til 1995,- på elkjøp i morgen. Noen her som vet om det er plass til det på ett Intel D815EPEA2 Easton hovedkort? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har du AGP port? Hvis ja, da har du plass. (AGP porten er som regel en brun åpning rett over de 4-5 hvite lange portene på kortet) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Vurderer å kjøpe creative ti4600-kortet til 1995,- på elkjøp i morgen. Noen her som vet om det er plass til det på ett Intel D815EPEA2 Eastonhovedkort? Det bur se etter er om hovedkortet ditt har AGP-port. Og så bør du se på transistorer og støm-dippedutter som kan så i veien for GF4-kortet. Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 ja har visst det ifølge hjemmesida til intel. En Universal 4X AGP. Har jeg plass uansett da? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Med mindre du har et ekstremt lite kabinett: ja Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 ok. takk skal dere ha begge to! Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 tenkte du bare skulle vite at det kortet lager LYD! Har selv greative 4400,og det bråker noe grusomt,og 4600 skal visst være like ille! jeg har aldri tenkt noe særlig på støynivå,men etter jeg kjøpte mitt skjermkort, så har jeg begynt og tenke mer og mer på støynivå når jeg kjøper hardware. Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 er det så ille at du anbefaler ett annet skjermkort? Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ja,kortet funker utmerket til overklokking og greier,men støynivået er meget høyt,men på en annen side 1995.- for det kortet er jo nesten gitt vekk! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er faktisk så ille at jeg ikke anbefaler det, jeg gikk selv så langt som å dra på komplett i Oslo og kjøpte en mer stillegående vifte fra thermal take til 200 og fikk en der til å montere den for meg for nå har jeg jo mistet garantien, men så lenge han jobber der kan jeg presse til meg et nytt kort :wink: , Hvis du tør å bruke en annen kjøler ((tenkte på zalman sine ribber) det gjorde ikke jeg for da yker allt snev av garanti), så er det bedre enn alle kort, nå bråker det nesten ikke!!! Men kan du ikke vente til radeon blir billigere, håper det er mer brukervennelig enn geforce... Gjorde også den tabben å kjøpe full tower, så nå tror jeg jeg kjøper matter fra noisecontrol og skjermer av hele dritten og eler kabinettet i to over hovedkortet for at det ikke skal komme resonans eller.no... Må bare få penger Tror det foresten er et sted der det står hvor mye lyd kortene lager, søk på google Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 hmmm, dette var noe å tenke på! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Du må jo tenke på prisen 2000+200=prisen hvis du gjør som meg... Prisen på psdata uten frakt er 2300... Spør om å få høre støynivået i et lite rom først (pass på at det ikke er noen rheostat eller underklokket kort og ingen støyabsorberende matrialer i veggene for da blir du lurt. Kabinettet også må du passe på at ikke er av bly eller hva de fyller det med for å holde lyden borte (tenker at du får høre det godt hvis de fjerner sideplatene på kabinettet...) Store haller absorberer lyd..., det burde heller ikke være så kjølig der for da er det feil temperaturer... Det er mye å passe på hos noen butikker hos andre er de heldigvis ærlige, har bare støtt på noen lugubre med minusgrader rund pcne og lydløse maskiner, heller tvilsomt :-? Er det elkjøp på Sjølyst? så de hadde noen kort fra creative Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 nei, skal kjøpe det i kristiansand. Skal spørre om jeg kan høre den først. Skal si det var en gjeng med hjelpsomme karer her Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Tror det foresten er et sted der det står hvor mye lyd kortene lager, søk på google Her Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hjelp hvordan fjerner man navnet og mailen!!!, neida :wink: De synes de sikkert er hyggelig, men de skjønner vel ingen ting etter det jeg har lest i andre poster her på forumet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Kjøleren min har nå 29db etter fabrikken sine specs, mer stillegående enn de andre kortene i den linken din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå