thrice Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei. Når jeg skrudde på anlegget mitt begynte høytalerne og knitre. Noe som vet hva som kan være feil? Jeg har skjekka at ledninger sitter i. Det fungerte helt fint for 2-3 timer siden. Det er koblet til pc og cdspiller hvis det har noe med saken å gjøre. Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har du spilt veldig høyt i det siste? Kan være at diskantene er sprengt Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du har nok sprengt diskanten din ja, desverre. Knitrer høyttalerene dine er de nok blowed. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Nvm. I dag fungerte de plutselig helt fint. Har ikke spilt høyt på lenge, så må være noe annet. men som sagt, de funker fint nå, så det spiller ingen rolle Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mulig det bare var dårlig kontakt ved elementet. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Knitring i høyttalerne er også et typisk symptom på slitt/støvete pot-meter til volumknappen. Skaff deg kontaktspray, skru av dekselet på forsterkeren og spray på potmeteret samtidig som vrir frem og tilbake. Slå av forsterkeren først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå