Ayb Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hallo Har prøvd LOTRO litt nå, og lekt en god del med å finjustere grafikk-innstillingene, men kan ikke få meg til å være fornøyd med ytelsen. Har satt grafikken på high (burde kanskje ha noen som spiller lotro her som skjønner hvor høyt "high" er), pluss at jeg har skrudd litt opp på diverse ting. Mener at mitt system bør klare dette fint. Saken er at jeg får disse irriterende hakkene innimellom, sikkert når den loader nye ting/områder. Dette skjer også på lavere innstillinger, og må nesten ha alt på low for ikke å oppleve disse. EDIT: Bare legger til at denne hakkingen skjer ganske ofte, kanskje for hver 10. meter. Lurer på om det kan ha noe med dual-core å gjøre. Ser at den ene kjernen går på ca. 80% mens den andre kjører 20% Ser mange med gammel hardware som visstnok kjører dette spillet flytende: "I am on a 3.0ghz 1g Ram 256 meg ATI Pro9800 and run all settings on HIGH and I like it!" Noen som vet hvorfor det blir slik til meg, eller som har samme hardware som meg som opplever det samme? Hw i signatur. Endret 30. mai 2007 av GW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå