Gå til innhold

Problemer med overclocking av 7600gs

Anbefalte innlegg

Hei!

på fårhond vil jeg bare si at jeg anser meg selv som rimelig datakyndig så dere vet at jeg skjønner de fleste ting dere prater om ^^ (serviceelektroniker)

Har et Gainward Geforce 7600GS 256 AGP som jeg har prøvd å overclocke i lang tid uten hell.. har lagt inn coolbits i driveren sånn at det er mulighet for å gjøre d i nvidia sine drivere (jeg bruker NGO mod). Har prøvd ca alt fra å surfe forums til bortimot alle drivere og clock programmer som finnes.. har også leita ganske desperat etter en bios update til kortet mitt.. hovedkortet er et EPOX 8HAI PRO, har nyeste bios til det. Når jeg velger en høyere clock enn standard får jeg bare beskjed om at kortet ikke takler dette.. uansett hvor lite eller mye jeg tar på core eller memory. den innebygde detect funksjonen funker heller ikke.. skjermen blir svart midt i testen og etter d er vi tilbake til goe gamle 400/800 som er default clock.

har lest på en side noe om at de aller nyeste kortene som kom hadde denne feilen.. men jeg kjøpte ikke mitt kort før lenge etter 7600gs var kommet ut. (fra komplett).

Noen som har noen tips eller har litt skills til å hjelpe meg her? hadde vært najs.

Takk på forhond ps. driter i skrivefeil er blitt for vandt til dialekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...