Flakkmeister Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt GF3 Ti200 kort og har sett at både Creative og Daytona er en del billigere enn andre produsenter. Hvem av disse burde jeg velge? Hvem har raskest minne osv.? Takker på forhånd for svar! GODT NYTTÅR Lenke til kommentar
Danny Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 de har vel like raskt minne men jeg ville satsa på creative mere "kjent" merke. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Eller burde jeg velge Abit? De er også ganske billige. Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 23:29, Flakkman skrev:Eller burde jeg velge Abit? De er også ganske billige. Abit, Abit, Abit sier nå jeg som er Norges største Abit-fan :smile: Men objektiv er jeg neppe. Seriøst. Abit lager visstnok glimrende kort, men kortene til Creative er vel ikke akkurat dårlige de heller? Når det gjelder Daytona vet jeg ikke, men det har vært mange her på forumet som har hatt trøbbel med de. Hadde jeg hatt valget, ville jeg tatt Abit (sier han som bestilte Hercules ), men ytelsen vil nok være ganske lik på alle. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 For de av dere som ikke vet det, så er det MSI som lager korta for Creative. Såvidt jeg vet så er MSI temmelig bra på dette området. Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hadde jeg vært deg, hadde jeg hvertfall sklidd unna Daytona og Creative ja... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Creative har blitt bedre nå, spesielt Ti serien. De har gjort det greit i tester, er hverken i toppsjiktet eller bunnsjiktet. Jeg får Creative GF3Ti500 neste uke engang, så da får jeg sikkert bekreftet det testene påstår. Telcontar Lenke til kommentar
techz Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 daytona klart, skal visstnok være veldig overklokkings vennlig og bra kort .. får mitt i morra kommer rapport da :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Nå har jeg aldri vært noen fan av Creative-skjer-kort menne... Telcontar: Det er bare å gratulere! Du er med i 300-club! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Takker og bukker :smile:. Håper noen har hatt nytte av ihvertfall halvparten. Telcontar Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 Er Creative kortet overklokkingsvennlig? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Jeg har ikke fått kortet mitt enda, men regner med at de er like overklokkingsvennlige som andre kort. Gainward sine korte er likevel best til overklokking og Asus og Hercules sine kort er visst ikke så verst de heller. Telcontar Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Tidligere historie betyr ikke en dritt. Velg kunn ut i fra tester og ytelse på det enkelte kortet. Hvis tidligere utmerkelser og resultater skal telle kan du fort ende opp med "katta i sekken" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå