Gjest Gjest_guest_* Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg sliter med at jeg ahr ett hvitt belleg på tunga, noe jeg trur kan skape dårlig ånde, jeg har prøvd å skrape dette vekk, men det kommer tilbake etter en natt eller to, er det noen som har noen litt mer permanente tips mot dette? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du kan prøve å pusse deg på tunga med tannkrem hver gang du pusser tennene. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har det samme selv, men forekommer bare av og til. moren min anbefalte en slags drops, hvor jeg skulle suge på denne, så ville det hvite belegge forsvinne. Har ikke prøvd enda, å vet ikke om det hjelper. Sliter du med dårlig ånde, prøv SB12. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er det ikke bare hvilken retning smaksløkene ligger i? Liksom på en sofa, så blir "hårene" mørkere eller lysere etter hvilken vei du stryker hånden over den? ^^ Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg sliter med at jeg ahr ett hvitt belleg på tunga, noe jeg trur kan skape dårlig ånde, jeg har prøvd å skrape dette vekk, men det kommer tilbake etter en natt eller to, er det noen som har noen litt mer permanente tips mot dette? 8741637[/snapback] Det spørs om du har fått Candidasis. eksempel: Nystatin og Amphetoricin B er behandlingen; Legeresept... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så grovt er det ikke : O kan hende det er flere typer men mitt belegg er ikke like tykt og gult som det der. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Da er det vanlige matrester som henger i smaksløken din, og de er ikke farlige... Du bør pusse tennene dine flere ganger om dagen og drikk masse.. vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Men dette hvite bellegget går ikke av ved tannpuss på tunga, det ser egentlig ut spom tråder når jeg pusser. kanskje jeg har sånn canidadis, hvor vanlig er det og hva lukter det? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Men dette hvite bellegget går ikke av ved tannpuss på tunga, det ser egentlig ut spom tråder når jeg pusser. kanskje jeg har sånn canidadis, hvor vanlig er det og hva lukter det? 8743778[/snapback] Du har sikkert ikke candidasis. Heller at smaksløken din er litt "prominente..." Angående Candidasis (en type gjærsopp): Oral candidasis har symptomer som dårlig smak i munnen, og "dårlig ånde." Ellers kan du søke mer i nettet for diagonosen. (wikipedia) Candidasis skjer hos folk med dårlig immunsystem (Hiv, Aids, Transplantasjon osv) og er en nartulig pathogen i kroppen din. Vaio huff Vaio ble Ciao... litt frekt.. Endret 30. mai 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 og det eneste man kan gjøre for å bli kvitt dette er ved å pusse tennene oftere og drikke mye vann? ellers å ta tiden til bruk.. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) og det eneste man kan gjøre for å bli kvitt dette er ved å pusse tennene oftere og drikke mye vann? ellers å ta tiden til bruk.. 8743883[/snapback] Nei da. Smaksløken forblir der de er, men jeg mener at ånden kan komme av "dårlig munnhygene." Andre årsaker som føre til dårlig ånde: Overdoser av Jod, Revmatiske sykdommer og infeksjoner. vaio Endret 30. mai 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) nevermind! 14141414141 Endret 30. mai 2007 av Deosl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå