Complexity Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mitt simkort: Abonnementstype: RingKontant® Har jeg da Djuice Ringkontant? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mitt simkort: Abonnementstype: RingKontant® Har jeg da Djuice Ringkontant? 8741534[/snapback] Nei, RingKontant og Djuice Kontant er ikke det samme, kontakt telenor eller endre ditt abb på www.telenormobil.no om du vil bytte. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hvis abonnementstypen er RinKontant så er abonnementstypen RingKontant, ikke Djuice Kontant. Ta kontakt med Telenor Kundeservice (09000) hvis du vil skifte. Du trenger ikke å bytte SIM-kort for å bytte mellom forskjellige Telenor-abonnement. -snubbel Edit: Glosi slo meg ;-) Endret 30. mai 2007 av snubbel Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 aah, ok.. koster det noe å bytte da? Jeg bruker samme kontantkort? Vil bare ha gratis msn på mobilen Lenke til kommentar
salif Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nei, det koster deg ingenting å bytte. Bytt til enten Kort&Kontant, eller djuice cash. RingKontant er utrolig dyrt... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Nei, det koster deg ingenting å bytte. Bytt til enten Kort&Kontant, eller djuice cash. RingKontant er utrolig dyrt... 8741760[/snapback] i know men har aldri penger på kortet uansett.. har sånn frifamilie så sender gratis til familien, men ikke til andre, derfor det hadde vært praktisk med msn liksom.. Lenke til kommentar
salif Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Nei, det koster deg ingenting å bytte. Bytt til enten Kort&Kontant, eller djuice cash. RingKontant er utrolig dyrt... 8741760[/snapback] i know men har aldri penger på kortet uansett.. har sånn frifamilie så sender gratis til familien, men ikke til andre, derfor det hadde vært praktisk med msn liksom.. 8741785[/snapback] Om du har penger på kortet har jo ingenting å si. Du får et bedre abonnement, og det koster deg ingenting å bytte... Dvs. at når du først fyller på penger så holder de lenger. Endret 30. mai 2007 av salif Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Nei, det koster deg ingenting å bytte. Bytt til enten Kort&Kontant, eller djuice cash. RingKontant er utrolig dyrt... 8741760[/snapback] i know men har aldri penger på kortet uansett.. har sånn frifamilie så sender gratis til familien, men ikke til andre, derfor det hadde vært praktisk med msn liksom.. 8741785[/snapback] MSN på mobilen koster 49 kr måneden fra og med 1 sept bare så du veit det og da må du ha Djuice abb eller djuice cash viss du skal ha kontantkkort for å kunne bruke det gratis fram til 1 september Endret 30. mai 2007 av akakulings Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Har sjønt det.. får bare gi opp planen min og leve videre med Ung1881.no sine sms >-< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå