AzureDragon Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Spennende å covre DT da Jeg har fire kamerater som driver litt med det samme, og de finner heller ingen vokalist. De er 18-19 år, og har bl.a spilt hele Erotomania live, samt deler av Metropolis Pt.1 og diverse andre band. Spesielt gitaristen er ekstremt, hør, ekstremt dyktig. Han nailer ekstremt mange soloer, bl.a spiller han Erotomaniasoloen helt perfekt! Han spiller den første Glass Prison soloen helt perfekt. Han har bl.a spilt Glasgow Kiss på musikktentamen(går på musikklinje). Han fikk 6. Trommisen kan spille hele The Dance of Eternity hvis noen lurte på nivået hans. Han er ekstremt rask. For tiden jobber han med de kompliserte rytmene på Learning to Live. Bassen og keyboard er også på et høyt nivå, men ikke like høyt som gitar og trommer. Trommis, gitarist+ en annen gitarist driver også å spiller litt planet X, aka de sykeste rytmene som fins. Rimelig tøft å se dem spille. Lykke til med jakten, sleng ut videoer takk Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Vi har ikke noen videoer desverre. Alt jeg har er videoer av meg og trommissen hver for oss. Du kan jo sjekke det ut: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Han (trommissen) fikser også The Dance of Eternity det gjør også gitaristen. Jeg har ikke fått sett på den enda. Vi skal sette opp noen søknader rundt om i Oslo og omegn på de rette stedene. Ser egentlig litt mørkt ut dette her altså. Endret 21. juli 2008 av Liquidkey Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Flawless prestasjoner der da ! Spennende å høre hvordan det blir når dere er samlet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå