Chao Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Heisann! Jeg har ikke peiling, så jeg spør etter hjelp uansett hvor tilbakestående jeg tror spørsmålene mine er... Jeg har trent siden januar med gode resultater, men jo mer jeg øker i masse jo "feitere" blir jeg. Problemet er liksom at mellom mage og bryst skjer det ingen ting. Magen min blir liksom til en vom. Noe i rettning dette. Så vet noen hvordan jeg kan trene de øvre magemusklene bedre pluss disse her: Hadde vert spessielt fint å vite hvordan jeg kunne trene de under brystet. :/ Endret 30. mai 2007 av Chao Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Situps, crunches, cabelcrunches osv. Orginale mageøvelser. Du kan ikke BARE trene en del av magemuskelen, du må trene alle på en gang. Få mindre fettprosent så ser du den bedre. Lenke til kommentar
Chao Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Går det ann å trene noen mer enn andre da? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Magemuskelen er vel som navnet sier èn enkelt muskel? Endret 30. mai 2007 av KjellV Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nei, det gjør det ikke. 8742085[/snapback] Er mulig å trene skrå delen mer enn de andre delene av muskelen hvis man tar skrå situps. Så man kan aktivere flere muskelfibere skrått, men man trener fortsatt hele. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nei, det gjør det ikke. 8742085[/snapback] Er mulig å trene skrå delen mer enn de andre delene av muskelen hvis man tar skrå situps. 8742147[/snapback] Du tenker på disse? I såfall er jeg selvsagt enig, men det er jo ikke disse vi snakker om. Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er vel hovedsaklig fire muskler i mageregionen vi kan påvirke litt ved trening av for eksempel crunch.: rectus abdominis, obliquus externus abdominis , oblicuus internus abdominis og quadratum lomborum. Fler/færre? Rett meg gjerne. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Litt avhengig av hvor langt ned buksa sitter festet pleier man å være glad i å kalle iliopsoas for en del av mageregionen også. Har hvertfall hørt en del chicks sier at de synes det er så sexy med "sånne skrå striper ned fra magen". Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 "sånne skrå striper ned fra magen". Tangalinja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå