Eplekaka88 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har støvete skjerm... lurer på om det går an å rense den, uten å ødelegge den... Takker for svar Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 gaffel! neida... (ikke prøv det! ) microfiber-klut (gjerne sånn du får med når du kjøper briller) først med litt vann også uten for å tørke over. funker forresten fett på kameraet også. har hørt at man ikke skal bruke vanlig do/tørkepapir siden det inneholder sand eller noe så det lager riper. (dette gjelder i hvert fall briller) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tror han mener under selve dekselet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) uff, da så... hvordan har du klart det? Endret 30. mai 2007 av hernil Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har flere venner som har klart det samme, er vel ett lite hull hvor støvet kommer inn. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det samme har jeg fått på absolutt alle mobiler med fargeskjerm jeg har hatt. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Det er vell ikkje nokke som eg ha gjort, men nokke som har sjedd Men innenfor selve dekselet... På sjølve skjermen... Det er det eg meiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå