teletubbiekid Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) "iTunes kan ikke startes fordi det har funnet et problem med lydinnstillingene dine." noen som vet hva jeg skal gjøre? har reinstallert det men samme feilmeldingen kommer uansett. Endret 1. juni 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er det alt det står? Er det en feilmldkode? Har du akkurat installert en ny installasjon av Windows? Har du forandret på lydkortinnstillingene i det siste? Har du forandret på overhode noe på PCen i det siste? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) har ikke installert ny versjon av Windows, har ikke tukla med lydkortinnstillinger, det eneste spesielle jeg har gjort med pcen nylig er at jeg tok et System Restore tilbake til 18. mai, men på den tiden fungerte iTunes feilfritt. Endret 30. mai 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Prøvd å laste ned den nye versjonen av iTunes? 7.2 er det vel. Er jo verdt et forsøk vil jeg tro. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 gjort det også. funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå