Julepils Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Er bare ute ettere deres mening! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har alltid likt Asus og etter jeg prøvde en jallamaskin med ukjent hk har jeg ikke giddet å prøve ut andre merker... Lenke til kommentar
Julepils Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Takker for votes og meninger, hjelper alltid til.. Jeg har valgt Asus, men må bare sikre meg at jeg ikke har gått totalt på vildspor.. :-? Lenke til kommentar
Raz Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har hatt 4 hovedkort fra asus. Glimrende kort og få problemer. Lenke til kommentar
Julepils Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Takker for flere tips osv, har hørt et par tips om Abit også, men har ikke hørt noe spesielt til det.. Så jeg satser for Asus jeg.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det blir vel en smaksak... Lenke til kommentar
shorin Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Abit! Da er vi 2 om det,Abit er det beste til AMD i følge meg Jeg skal kjøpe nytt hk snart,og har lest sider på sider med review's,vært på mange forum osv,de siste 2 månder i fjor,så valget falt helt naturlig på ABIT KD7 pga.gode o.k muligheter.Abit har dessuten nå endelig forstått dette med høy vcore,vdimm osv.Det eneste jeg savnet var exstra agpVolt. Jeg tenkte oxo på Asus A7N8X-NF 2,men jeg holder meg til kt 'serien' ettersom "det virker som nforce er plaget av barne-sykdommer" MINE 2 cent :wink: Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Takker for votes og meninger, hjelper alltid til.. Jeg har valgt Asus, men må bare sikre meg at jeg ikke har gått totalt på vildspor.. :-? Hmm.. mener nå ikke MSI er "vildspor" akkurat.. Lenke til kommentar
Julepils Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg tror faktisk begge kortene er ganske like.. De 2 nyeste som jeg tenkte på... så, er ikke vildspor noen av dem TROR JEG... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå