Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd

Anbefalte innlegg

Advarsel: Det som kommer nedover nå er min personelige mening og representerer ikke noe andres synspunkt enn mine egene. Om du er av kaliberet som ikke tåler andres meninger leser du videre på eget ansvar.

Jeg bare må nevne, innenfor dårlige spill man har prøvd, Halo 3. Etter all hyppen som neste gullmesias ble jeg så superskuffet som det lar seg gjøre. Historien er tynnere enn gammel engelsk Te, våpnene høres ut som billig svensklaget kjellerfyrverikeri, motstanderene er helt totalt latterlige der enkelte springer rundt og høres ut som småunger mens andre høres ut som eldre menn med mageproblemer.

Halo 3 er langt fra et så bra spill som det skal frem til, det er et gjennomsnitlig spill av kaliberet "splatt aliens" og ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Advarsel: Det som kommer nedover nå er min personelige mening og representerer ikke noe andres synspunkt enn mine egene. Om du er av kaliberet som ikke tåler andres meninger leser du videre på eget ansvar.

Jeg bare må nevne, innenfor dårlige spill man har prøvd, Halo 3. Etter all hyppen som neste gullmesias ble jeg så superskuffet som det lar seg gjøre. Historien er tynnere enn gammel engelsk Te, våpnene høres ut som billig svensklaget kjellerfyrverikeri, motstanderene er helt totalt latterlige der enkelte springer rundt og høres ut som småunger mens andre høres ut som eldre menn med mageproblemer.

Halo 3 er langt fra et så bra spill som det skal frem til, det er et gjennomsnitlig spill av kaliberet "splatt aliens" og ikke noe mer enn det.

Kan si mæi enig dær.. hadde hørt så mye skryt av det spillet så jeg slo til å kjøpte det.

bortkastede 500kr. våpnene er som sagt latterlige dårlige og ellers er historien mildt sagt forvirrende. har ikke spillt de 2 andre så det kan jo være en grunn

Lenke til kommentar
Værste spillet jeg har spilt må være fotballspillet jeg plukket opp for 5kr på ebgames...

Het noe som football manager 2005 eller no, makan til møkk.

TCM 2005 kjøpte du nok.

Eller Total Club Manager 2005 som det heter..

Er nok en grunn til at du betalte kun 5kr ;-)

Hva TCM er/var jo digg! Har riktignok bare prøvd 2003-utgaven, men. Jeg likte i alle fall tanken med å bygge ut treningsbanen og parkeringsplassene. Kanskje sette opp togstasjon og hotell? I tillegg til at man kunne se kampene i 3D og rope til spillerne fra treningsbenken. Akkurat hva jeg har savnet i fotballmanagerspill og som ikke var tilgjengelig i tilsvarende managerspill på den tiden. Vet dog ikke hvilken vei TCM-serien har utviklet seg etter dette, eller om den fremdeles eksisterer, for den slags skyld.

Lenke til kommentar

Listen carefully, I will say this only once... :grin2:

Skulle gjerne ha sluppet å huske disse makkverkene, så kos dere. Jeg nekter å gjenta disse noensinne. Ever. I tilfeldig rekkefølge...

* Transformers Wii: Prøver å være en "sandbox" hvor man kan gå hvor man vil og gjøre hva man vil - bortsett fra at Optimus eller Megatron minner deg på hva du skal gjøre hvert femte sekund helt til du ikke orker mer og prøver et mission bare på pur f... Ikke at det går så bra. Styringen er helt patetisk, da man må dra siktet helt ut i siden før man i det hele tatt kan snu bildet, noe som gjør at det tar en evighet bare å snu seg rundt. Autobotene er liksom de snille, så hvorfor kan de gå berserk å kaste biler og ødelegge alt mulig bare for moro skyld uten at noen gidder kommentere det? I Spider-man 2 hørte man f.eks folk si "It's Spider-man!" når man svingte forbi, men i Transformers er det som om ingen bryr seg om at tre, fire gigantiske roboter ødelegger byen og en bil kræsjlander to centimeter unna hodet deres. Og så videre, og så videre, og så videre...

* Spider-man 3 Xbox360: Hvor skal man begynne... Lette etter Scorpion og trengte en nøkkel som ikke eksisterte. Restarta oppdraget, fulgte Scorpion til en bro før han stoppa opp. Bokstavelig talt. Jeg dytta han ut i vannet for moro skyld, men ingen reaksjon. For å nevne to bugs, men det er utallige andre. Historien er elendig og har svært lite å gjøre med filmen (skjønt det er vel en bra ting...) Bossene er utrolig kjedelige men når hver "historie" som fører opp til en boss er på to eller tre oppdrag hver har det lite å si. Grafikken ser bedre ut enn i Spider-2 på PS2, så hvorfor ser byen så livløs og kjedelig ut? Det er liksom Manhattan?

* Gran Theft Auto III PS2: Greit, det er i seg selv et meget bra spill, så det er ikke spillet i seg selv jeg hater. Problemet er at byen ser kjedelig ut, AI'en til fiendene er håpløs, og kort sagt satt jeg helt fast i et oppdrag fordi man skulle kjøre en båt og samle opp pakker før kystvakten fant dem, men bølgene gjorde at båten spratt både hit og dit og var helt umulig å styre. Til slutt gav jeg rett og slett opp og rørte aldri mer spillet.

* The Getaway PS2: Man har ikke noe indikator på hvor mye eller lite helse man har, så det blir ofte gjetting. Man får tilbake helsen ved å... lene seg mot veggen? Øh, jaha...! Fiendene er helt håpløse og har ikke helt skjønt det der med å dukke unna kuler eller forsøke å gjemme seg - med mindre de står redd ved siden av en svært eksplosiv tønne, selvsagt. Bilkjøringen kunne ha vært bra, men i stedet for en retningspil eller kart slår idioten på blinklyset for å vise hvor vi skal? Hallo, blinklyset! For det første gjør det at man må følge veien slavisk uten noen mulighet for å ta sårt trengte snarveier, men hvem i helv... slår på blinklyset når man blir forfulgt av gærninger med digre våpen, politiet eller noe sånt? Kjøring på fortauet, på feil side av veien, sikte på fotgjengere, kræsje inn i andre biler og kjøre på rødt lys går greit - men for all del husk blinklyset? :D

* Evil Dead: Hail To The King PS1: Har helst lyst til å slippe å dra dette frem da det er for smertefullt, men jeg gjør det som en advarsel i fall dere ser "Evil Dead" og husker filmene. La oss ta det fra starten. Introen forklarer fort hva som er skjedd i de tre filmene, og selvsagt er det stemmen til Bruce Campbell. Den er faktisk ikke så verst, Man tror faktisk dette kan bli morsomt. Men... men, men, men. Man starter i hytten og blir angrepet av en demon med en gang man starter uten å vite hvordan man sloss tilbake. Heldigvis går det greit siden det er konsoll, men likevel. Når demonen er død begynner "moroa". Man vandrer rundt og leter etter noe å gjøre, og havner snart ute i skogen da det skjer fint lite i hytten. Man blir ganske snart angrepet av noe jeg antar skal være skjeletter, men det er ikke godt å si. De ser ut som de er laget av papp og er svært dårlig animert. Kart har man ikke, så man har null idé hvor man skal. Det er lett å dø, men nesten umulig å få tilbake helse. Inventoriet sier deg svært lite, så som regel plukker du opp tilfeldige ting og bruker dem på tilfeldige stedet som ikke gir noe særlig mening. Og nevnte jeg at det ikke er kart, og alle stedene ser identiske ut? Skog er skog. Man kan løpe rundt i en halv time uten å vite at man er rett ved siden av hytten, om man da overlever så lenge. Nei, dette blir for smertefullt. Dere er advart. De to neste Evil Dead spillene er ikke så ille, men dette... Huff, nei. Hail To The King? Hail To The Dumbass, tenker jeg man sier. ;)

* Silent Hill 4: The Room PS2: For det første var det halvferdig før de fant ut de skulle legge til Silent Hill i tittelen, og det sier jo sitt. Historien er elendig, og når man i tillegg svært tidlig støter på spøkelser som ikke kan dø, men til gjengjeld gå gjennom vegger, blir man fort lei. Jeg elsket de tre første SH spillene, men dette ble for tragisk. Jeg gav opp etter en times tid.

* Resident Evil 4 PS2: I seg selv et greit nok spill, men ingenting spesielt. Kameraet er greit nok, og kontrollene brukbare. Men fiendene er kjedelige, bossene håpløse og historien sørgelig kjedelig. Dessuten hater jeg å beskytte folk som ikke forstår poenget med å holde seg borte fra fiender, og her går over halve spillet ut på å beskytte en idiotisk jente som ikke engang gidder plukke opp et våpen. Seriøst, på et sted gikk en fiende rett bort til henne og denget løs uten at hun gadd bry seg noe særlig. Men det verste er likevel "Resident Evil" delen i tittelen. Ja, hovedpersonen heter Leon Kennedy, og jada, både Ada Wong og Wesker er med (mer eller mindre). Men det gjør det ikke til et Resi spill. Hvor er zombiene? Hvor er Umbrella? Hvor er T- eller G-viruset? Hvor er de interessante folkene? Hvor er de tøffe stedene som Raccoon City, politistasjonen, laboratoriet og alt det der? I stedet har man en kjedelig landsbygd, noen grotter, et gammelt og kjedelig slott og så videre. Det har fint lite å gjøre med Resident Evil, noe som trakk det ned betraktelig i mine øyne. Det neste blir vel å si at Umbrella står bak hendelsene i Silent Hill... :(

Lenke til kommentar

Hvis kun 1 av spillene er originalt så blir vel heller regnestykket 2.700 + 350 = 3.050

Del det på to så har du nok det man kan få. Selger du den på qxl eller finn kan du nok få noe mer for den.

selger på finn!

men mener du att spilla er verdi 0 hvis de er brent?

jeg maner ikka alle vet hvordan man laster ned og brenner osv.?

Har du spilt over Live??? Der er der det VIRKELIG tar seg opp!

Lenke til kommentar
Har du spilt over Live??? Der er der det VIRKELIG tar seg opp!

Om det var rettet til meg (ettersom du og quoter meg) så ja, har spillet over Live og det er brukbart men langt fra noe gullforgyllendt Gudeikon som det fremheves som.

Har kjøpt en liten master chief figur som jeg skal feste til en rakett på nyttårsaften!:) gleder meg!:D

Film det og legg det ut :p

Lenke til kommentar

RE4, GTA3, Oblivion, Gears of War, Super Mario 64, God of War, MGS3 og Halo 3 er altså nevnt som "det dårligste konsoll spillet du har prøvd".

Enten har folk her en svært merkelig smak eller så har folk vært uhyre heldige med de andre spillene de har prøvd. Eventuelt dårlige forsøk på å provosere...

Lenke til kommentar
Resident Evil 4 PS2: ...Hvor er de tøffe stedene som Raccoon City, politistasjonen, laboratoriet og alt det der? I stedet har man en kjedelig landsbygd, noen grotter, et gammelt og kjedelig slott og så videre. Det har fint lite å gjøre med Resident Evil, noe som trakk det ned betraktelig i mine øyne. Det neste blir vel å si at Umbrella står bak hendelsene i Silent Hill... :(

*åpenbar men alikevel mini-spoiler*

Raccoon City er ikke på kartet lengre? Du bør vel kanskje ha spilt de foregående spillene i serien før du blir skuffa over seriens fortsettelse? Virker som du har svært lite peiling på hva som foregår i spill nummer 3 i serien.

Så sant de ikke lager et spill som tar sted før 3'rn så får du ikke spille i Raccoon City igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Halo 3 er langt fra det dårligste konsollspillet jeg har prøvd, og selv om det på mange nivåer kan være absolutt middelmådig krediterer jeg det med å ha gitt meg en av 2007s morsomte spilløyeblikk; å spille gjennom dette spillet i co-op når man er tre eller fire er absolutt morsomt, og jeg synes virkelig co-op er en meget undervurdert spillmodus.

Av dårligste konsollspill denne generasjon vil jeg trekke frem Fuzion Frenzy 2 som er gjennomført drit. Det spillet feiler på alle nivåer, og er på langt nær så morsomt som Fuzion Frenzy (orignalen) var.

Lenke til kommentar
Tråden føles mer ut som hva er det MEST skuffende konsoll spillet du har prøvd.

Når jeg tenker meg om, så må det dårligste spillet jeg har spilt New York Race på PS2.

Word.. Tråden er latterlig..

Da har man noe så fint og lite som en "rapporter" knapp om man synes tråden er latterlig ;)

@GangsterPanda:

Halo 3 er ikke det dårligste konsollspillet jeg har prøvd denne generasjonen men blant dem. Et spill som ikke fenger, har "vanlig" grafikk, tynn historie, dårlig lydbilde og generelt sett i mine øyne er et middelmådig spill klassifiserer jeg som et dårlig spill for meg.

Har ikke forsøkt co-op moduset i spillet, det skal jeg ærlig inrømme, men tror ikke det ville gjort noe forskjell for min del ettersom jeg finner alle andre elementer ved spillet tarvelig og kjedelig.

Lenke til kommentar
Resident Evil 4 PS2: ...Hvor er de tøffe stedene som Raccoon City, politistasjonen, laboratoriet og alt det der? I stedet har man en kjedelig landsbygd, noen grotter, et gammelt og kjedelig slott og så videre. Det har fint lite å gjøre med Resident Evil, noe som trakk det ned betraktelig i mine øyne. Det neste blir vel å si at Umbrella står bak hendelsene i Silent Hill... :(

*åpenbar men alikevel mini-spoiler*

Raccoon City er ikke på kartet lengre? Du bør vel kanskje ha spilt de foregående spillene i serien før du blir skuffa over seriens fortsettelse? Virker som du har svært lite peiling på hva som foregår i spill nummer 3 i serien.

Så sant de ikke lager et spill som tar sted før 3'rn så får du ikke spille i Raccoon City igjen.

Uten å gidde diskutere Resi i stedet for det man skal gjøre kan jeg bare nevne at jeg er en stor fan av serien og har spilt alle spillene opp til Resi 4 unntatt Survivor'ene, Dead Aim og Umbrella Chronicles. Jeg har sett de to første filmene og har til og mest lest alle bøkene opp til og inkludert nr seks, Nemesis. Jeg vet nøyaktig hva som skjer, hvor det skjer, hvorfor det skjer og hvem det skjer med. ;)

Det jeg mener er at Resi 4 er helt forskjellig fra de andre spillene i serien på alle områder. Leon er stort sett den eneste koblingen til resten, og han har fått ny jobb og ser helt forskjellig ut fra før. T- og G-virusene er borte, zombiene er borte, de kule lokalene som byen, laboratoriene, herskapshuset og alt det er borte. Jeg fant ikke en eneste fiende som i det hele tatt minnet om de forrige fiendene. Hva så om... vel, du vet, gjør at viruset er borte? Tror du de bare gav opp og gikk konkurs? Som en mini-spoiler er jo Raccon City et sted i Amerika, men hovedkvarteret til Umbrella er jo i Europa et sted. Det ville derfor ha vært meget sannsynlig om Umbrella var involvert i det som skjer i Resi 4, så Resi 5 blir en blanding av det beste fra Resi 1-3 / Code Veronica X og Resi 4, men neida. Sist jeg hørte foregår det i Afrika et sted, og det er ikke en zombie, licker eller hunter å se noe sted som helst.

Som om ikke det var nok er det utrolig mange kule bosser i Resi-serien frem til og inkludert i CVX. (eller bare Code: Veronica, som den het på Dreamcast). Digre ormer, en gigantisk alligator, Tyrant, Nemesis og så videre og så videre og så videre. Hva har man i Resi 4? El Gigante? Pft, drittfiende. Den greia i sjøen? En av de mest irriterende bosskampene noensinne om du spør meg.

Men som sagt, dette er ikke en Resi tråd, så vi kan heller diskutere det et annet sted om du vil. Selv håper jeg Silent Hill V kan bli noenlunde like bra som de tre første SH spillene, men jeg frykter selv den serien dør ut snart for min del slik Alone In The Dark døde med det fjerde spillet. Riktignok var det ganske bra til slutten der man havner... vel, du vet, men det femte blir ikke engang i samme sjanger. Hmpf. Har null forventninger til Resi 5. Chris er jo tilbake, men hva så? Om de i det minste kunne ha latt oss velge som i de to første hadde det blitt mye bedre, for ikke å snakke om å lage to scenarioer til hver karakter som i Resi 2. Det var et genialt konsept, så hvorfor gjorde de det bare en gang? Det er helt klart min favoritt i hele survivor/horror sjangeren, så det blir nesten latterlig skuffende at ingen andre har gjort noe slikt senere.

Lenke til kommentar
Halo 3 er ikke det dårligste konsollspillet jeg har prøvd denne generasjonen men blant dem. Et spill som ikke fenger, har "vanlig" grafikk, tynn historie, dårlig lydbilde og generelt sett i mine øyne er et middelmådig spill klassifiserer jeg som et dårlig spill for meg.

Har ikke forsøkt co-op moduset i spillet, det skal jeg ærlig inrømme, men tror ikke det ville gjort noe forskjell for min del ettersom jeg finner alle andre elementer ved spillet tarvelig og kjedelig.

La meg lese topicen igjen. "hva er det dårligste konsollspillet du har prøvde i denne gen..." Ånei, det var visst noen gang. Start heller en ny tråd om halo 3. Jeg sluttet å besøke denne tråden for lenge siden, men gikk innom nå fordi jeg kjedet meg. Og, nei, den har ikke blitt bedre. Det gjelder dessverre ikke bare denne tråden. Admins burde bli strengere. Nå er jeg offtopic jeg også, men jeg burde ikke ha turt og skrive dette innlegget i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...