Bear^ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 @ Bear^: Snakkar du nedlatande om Stunts til DOS? Då blir det bråk, for det spelet var best! Lurar på kor mange baner eg lagde meg i det spelet. Mitt beste råd, styr unna dette spillet, det høres kult ut på papiret men "Stunts" til gamle DOS er mer givende enn denne dritten. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Husker ikke mange av de gamle drittspillene, men jeg kjøpte meg Superman: Returns på CDON på "supermegaasswipetilbud" til 29,- for en liten stund siden. Det var det faen ta meg ikke verdt, for å si det mildt. Vet ikke hvor lenge jeg klarte å spille, men det ble skrudd av temmelig kjapt. Det var i alle fall morsomt å fly da. I TO MINUTTER! Måtte skynde meg å sette på Crackdown etterpå, for å få igang pulsen igjen. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hehehhe.. Driver 3(DRIV3R) er langt fra dårligste spill.. Det har et bra utgangspunkt men utrolig dårlig finish som følge av hastverk? Egentlig kunne det blitt et veldig artig spill..... Syns ikke Paralell lines var så veldig mye bedre... Men men Dårligste spill hmm.. Må vel egentlig være stortsett alle "TV til spill" spilla.. Altså alle filmspill stortsett er bare møkk som produsenter ser sin mulighet til å selge på gode titler fra TV/Filmbransjen! Over til "vanlige" spill så stemmer jeg for Destroy all humans eller hva det het^^ Driiiiiiiiiiiiitkjedelig.. sikkert endel som er uenig i og med at dette er norges største forum^^ hehe... God jul alle sammen Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gun: Det er beklagelig at dette western spillet er så dårlig som det er for man trenger noen westernspill på et marked oversvømmet av grønt monsterblod. Men Gun er dessverre ikke det. Det er bare en spyklatt på porsgrun porselen etter en fuktig natt på byen. Du vil ikke se på den når den først er kommet opp. Grafikken er direkte gyselig, animasjonene stive og våpnene helt på bærtur. Historien er like fengende som kinesisk poesig på originalspråket, du skjønner ikke en døyt, og når det skjer noe ender du somregel opp med å dø fordi spillet ikke formidler godt nok hva de forventer at du skal gjøre. Så du ender med å laste inn tidligere saves for å forsøke igjen. Jeg ga opp etter 3 innlastinger og sendte spillet tilbake til G-Vip for å få et nytt et. WHAT? Gun er et spill med klasse. Tror jeg og du har spilt det samme spillet... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gun er shit fun! altså ikke sånn fengende historie wise, men slår call of juarez ned i støvlene lett! Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gun: Det er beklagelig at dette western spillet er så dårlig som det er for man trenger noen westernspill på et marked oversvømmet av grønt monsterblod. Men Gun er dessverre ikke det. Det er bare en spyklatt på porsgrun porselen etter en fuktig natt på byen. Du vil ikke se på den når den først er kommet opp. Grafikken er direkte gyselig, animasjonene stive og våpnene helt på bærtur. Historien er like fengende som kinesisk poesig på originalspråket, du skjønner ikke en døyt, og når det skjer noe ender du somregel opp med å dø fordi spillet ikke formidler godt nok hva de forventer at du skal gjøre. Så du ender med å laste inn tidligere saves for å forsøke igjen. Jeg ga opp etter 3 innlastinger og sendte spillet tilbake til G-Vip for å få et nytt et. Er med deg på den. Hadde store forhåpninger til den når den kom, men jeg trur ikke jeg spilte mer enn maks 15 min før jeg kvittet meg med den igjen. Blant de siste spillene som jeg har kjøpt til min gamle PS2, må jeg nesten nevne Need For Speed: Pro Street. Har alltid vært fan av NFS, men der mener jeg EA har bommet totalt. De hevder at bilene skal oppføre seg realistiske, men jeg har muligens aldri vært borti verre kjørefølelse på et bilspill. PS: STUNTS var og er et stort spill. Hender jeg graver det frem og mimrer litt. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Værste spillet jeg har spilt må være fotballspillet jeg plukket opp for 5kr på ebgames... Het noe som football manager 2005 eller no, makan til møkk. Lenke til kommentar
skurken Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det kan umulig ha hett Football Manager, det er jo en av de beste spillseriene noensinne! Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvis du mener det så het det sikkert noe annet! Husker ikke det nøyaktige navnet på skiten, annet enn 2005, men det var noe lignende football manager. Blått cover med en svær sølvpokal på. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Værste spillet jeg har spilt må være fotballspillet jeg plukket opp for 5kr på ebgames... Het noe som football manager 2005 eller no, makan til møkk. TCM 2005 kjøpte du nok. Eller Total Club Manager 2005 som det heter.. Er nok en grunn til at du betalte kun 5kr ;-) Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Værste spillet jeg har spilt må være fotballspillet jeg plukket opp for 5kr på ebgames... Het noe som football manager 2005 eller no, makan til møkk. Det må ha vært championship manager 5 du snakker om. Irriterte meg grønn over det spillet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 MIIB til ps2 og et Simpsons skate-spill til ps2.. Fy F''' så dårlige de var/er.. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kjøpte Beowulf til xbox360 nettopp og noe verre skal man lete lenge etter.Har spillt ca 2 timer på det og det er nok foreløpig. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Av de spilla jeg har spilt...må det være Crazy taxi, ingen andre spill har sugt så jævligt! Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Motorstorm, dette møtte ikke til forventningene i heletatt. Hulk til GC og PS2. Kan ikke komme på fler i farten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 terger vell på meg et par sjeler nå det værste spillet jeg har vært borti er world of warcraft. makan til dårlig grafikk og gameplay. på listen følger også final fantasy serien som jeg har prøvd å pine meg til å like men uten hell Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 på listen følger også final fantasy serien som jeg har prøvd å pine meg til å like men uten hell Finn fram høygafler og fakler, vi har en dissident. Dungeons & Dragons: Warriors of the Lance til Sega Master System var også en høyst traurig opplevelse. Merkelig nok klarte jeg faktisk å fullføre skiten. Lenke til kommentar
Booyaka619 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Enchanted Arms for PS3.. Altså det var et dumt spill å kjøpe av meg, jeg har aldri helt likt slike typer spill.. Men jeg hadde en del penger og ville få kjøpt inn mange PS3 spill.. Og hadde alle jeg ønsker meg, så tenkte jeg kun skulle prøve meg.. Var kun et dumt valg... Som å kjøpe en hot dog hvis jeg vet at jeg er allergisk mot pølser.. Lenke til kommentar
ipaqcl7494 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Whackedorange, du leker med ilden? Er det nå man skal følge opp med å skrive HALO eller Gears of War? hmm dårligste konsollspillet? Superman til Nintendo 64? Husker at jeg testet det hos en kompis for mange mange år siden serr? skriv ikke opp Halo på lista,, skriv opp the sims til xbox (ikke 360, men gamle konsollen. men det suger sikkert på 360 óg )! men de verste som jeg er opplevd er middelalderspillene: travian og runescape på internett og oblivion! pluss et annet spill som kanskje ikke er fra middelalderen, nemlig world of warcraft Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Stuntman på ps2. Booring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå