Gå til innhold

Halo 3 beta, irriterende ofte "bluescreen"

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Greit nok, det er bare en beta, men er det bare meg som sliter med såkalt bluscreen allà halo 2? I hver/annenhver game jeg spiller kommer det frem en svart skjerm der det står upploading, også kommer det frem en liste over alle spillere i gamet. Jeg tror ikke det er pga. dårlig internett forbindelse siden dette aldri skjer i halo 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Jeg prøvde å gjøre dere oppmerksom på at jeg var klar over at dette var en beta i første linjen i min første post;) Syns bare det er rart det skal være slik i hvert/annenhvert game man spiller. Sliter alle med dette?

Lenke til kommentar

Får det noen ganger her, men ikke så ofte som annethvert game..

Kan faktisk være at hosten drar ut nettverkskabelen i et halvt sekund, så alle utenom han denne skjermen. Da kan hosten løpe rundt å drepe alle, og når alle er døde starten runden igjen.. Dette er bare noe jeg leste på bungie.net, så vet ikke om det stemmer.

Lenke til kommentar

Har opplevd både å være den eneste igjen som spiller, og være den eneste som ikke spiller. Når jeg ikke ble "kasta inn" igjen i spillet etter den stoppen, fikk jeg høre det fra lagkameratene, at jeg måtte bevege meg. Ble mange tilrop som "noob" etc :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...