BarteBaluba Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei holder på å leke meg med c, men jeg har litt problemer med å forstå hvordan statements funker, har lite erfaring med programmering for øvrig. Kan noen forklare meg dette litt enklere? Lenke til kommentar
jurg Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei holder på å leke meg med c, men jeg har litt problemer med å forstå hvordan statements funker, har lite erfaring med programmering for øvrig. Kan noen forklare meg dette litt enklere? 8741006[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Statement_%28programming%29 Appendix A, seksjon A9, side 222 i K&R https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=762866&hl= Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette var da et veldig ... enkelt men komplisert spørsmål? Hva er det med uttrykk (statements) du ikke forstår? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette var da et veldig ... enkelt men komplisert spørsmål? Hva er det med uttrykk (statements) du ikke forstår? 8744255[/snapback] Ehm. Statement <=> Setning Expression <=> Uttrykk Men ellers enig. Et enkelt men komplisert spørsmål... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dette var da et veldig ... enkelt men komplisert spørsmål? Hva er det med uttrykk (statements) du ikke forstår? 8744255[/snapback] Ehm. Statement <=> Setning Expression <=> Uttrykk Men ellers enig. Et enkelt men komplisert spørsmål... 8745055[/snapback] Ja, jeg lurer på hva det er han ikke forstår. Syntaks? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Vel jeg skjønner ikke helt konseptet, mark, if, then, etc. Lærer best via forklarte eksempler. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vel jeg skjønner ikke helt konseptet, mark, if, then, etc. Lærer best via forklarte eksempler. 8747209[/snapback] Man bruker ikke then og mark i C? Du kan jo lese en tutorial, der vil du få eksempler. F.eks. min innføring til C som du finner link til i signaturen min. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Skal ta en nærmere titt, leste den første delen som jeg har allerede gått igjennom i det tutorialet som jeg holder på med, men etter å ha lest første delen av ditt tutorial følte jeg at jeg hadde en mye bedre forståelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå