Henry9 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvor mye får jeg sånn ca for min PS2 og Gamecuben ? + mange spill.. Hvor mye har de her spilla vært? Tekken 5 PS2 Destroy all Humans! PS2 Pokemon Colosseum GC 1080 avalanche GC Zelda the wind waker GC Spider man 1 GC the sims Bustin out GC Nemo GC sonic 2 adventure Battle GC Sonic heros GC Shadow the hedhoge PS2 Batman GC Need for speed most PS2 totalover dose PS2 Fifa 07 PS2 Driver 3r PS2 Sing star Legends PS2 DancingStage Max med sånn man danser på PS2 Juiced PS2 Sly3 PS2 Bratz Rock angelz PS2 (PS: SØstra mi sitt) soulCalibur 2 PS2 Goust hunter PS2 23 Spill PS: Det er den lille PS2 og 2 kontroller + DVD/playstation sånn fjernkontroll... 2 minebrikker til PS2 GC: 2 vanlig svarte kontroller 1 tråløs.. + 2 minebrikker Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Bratz Rock angelz PS2 (PS: SØstra mi sitt) 8740866[/snapback] Søstra di liksom.. Bare innrøm det, du har kjøpt det fordi du likte jentene på coveret.. Vet ikke hvor mye du får.. kanskje mellom 1000 og 2000, om du er heldig, og prøver på qxl eller finn.no, eller noe.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ville tro det er minnebrikker(eller memory-cards),og ikke MINEBRIKKER. Hadde vært farlig det. Ellers så er jeg ikke helt sikker på om det er lov med slike tråder. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ville tro det er minnebrikker(eller memory-cards),og ikke MINEBRIKKER.Hadde vært farlig det. Ellers så er jeg ikke helt sikker på om det er lov med slike tråder. 8761243[/snapback] Og jeg kan desverre ikke si hvor spillene dine har vært heller....... Sorry...greide ikke å dy meg.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Vet... Har flere spill men ska ikke slege alle ! haha... Minebrikker Haha sorry ! Men... Ja samma det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå