Skido0 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 er det noen som har peiling på hva forsikringen på en honda civic med 160hk koster for en 18 år gammel person? noen som har biltips, så kom med de? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) griiiisemye, prøv å forsikre den på faren din eller no men du sier ikke hvilken konkret modell, år, hvor du bor osv. har også noe å si sjekka på www.if.no, for meg som er 19 år, bor i drammen, valgte en 2000 Civic GTI ikke parkert i garasje, med klimaanlegg uten pant i bilen, kom delcasco på 27947,- Endret 30. mai 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 De internett prisen er helt på gjorde prøv heller å ring eller stikk innom et forsikringsbyrå da får du en mye bedre pris... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 De internett prisen er helt på gjorde prøv heller å ring eller stikk innom et forsikringsbyrå da får du en mye bedre pris... 8742598[/snapback] yep helt klart, men gir en liten idè om prisnivået... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg prøvde å sjekke prisen på Gjensidige, men fikk beskjed om at bilen var spesiell, og at jeg derfor måtte ringe de. Er ikke sikkert jeg plottet inn riktige tall og greier. Kan du gi litt mer info om bilen? Årsmodell og km.-stand. If har vel heller aldri vært kjent for å være det beste ungdomsalternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå